مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه ای استان بوشهر گفت: بر اساس ظرفیت و قابلیت شهرها و روستاهای استان بوشهر رشته مهارتی برای آموزش متقاضیان اشتغال تدوین شده است.
کد خبر: ۳۹۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 12 March 2017
عبدالرسول کازرونی صبح امروز در نشست بررسی آزمون آموزشگاههای آزاد مهارتی استان بوشهر با بیان اینکه تدوین مهارت در روستاها و شهرهای استان بوشهر مورد توجه است اظهار داشت: براساس ظرفیت و قابلیت شهرها و روستاها مهارتهای شغلی تدوین و اجرایی شده که زمینه اشتغال جویندگان کار را فراهم کرده است.

وی با اشاره به نقش مهم آموزشگاههای آزاد در ارائه مهارت و حرفه به متقاضیان تصریح کرد: این آموزشگاهها  در همه شهرستانهای استان بوشهر فعالیت دارند که رشته مورد نیاز متقاضیان را فراهم کرده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر از  برگزاری مسابقات آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای خبرداد و افزود:  در راستای ایجاد انگیزه، رقابت سالم، شور و نشاط و به منظور شناسایی مدیران خلاق و برتر آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای و توجه ویژه به آموزشگاههای آزاد  و  استفاده از ایده  برتر مدیران بخش غیردولتی، نخستین دوره مسابقات ویژه مدیران آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد همزمان با سایر استانها در بوشهر برگزار شد.

کازرونی خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با مشارکت 8 درصد از مدیران آموزشگاههای آزاد استان در مسابقه ویژه مدیران بخش غیردولتی، نسبت به موسسات کارآموزی آزاد فنی و حرفه ای استان  درصد مشارکت قابل قبولی را در کشور  داشته است.

وی بیان کرد: قبول شدگان این مرحله از آزمون در اردیبهشت سال 1396 در آزمون مرحله دوم که به صورت الکترونیکی در محل سنجش الکترونیک استانها برگزار می‌شود شرکت کرده و منتخبان مرحله دوم هر استان برای آزمون  تخصصی و مصاحبه در محل مرکز تربیت مربی کرج به رقابت می پردازند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار