رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: امنیت در استان بوشهر در حوزه‌های مختلف پایدار است که در این راستا با تلاش مسئولان قضایی امنیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در استان بوشهر افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۹۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 12 March 2017
علی جمادی در گردهمایی دادستان‌های استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم  امنیت در توسعه همگانی استان بوشهر اظهار داشت: با تعامل و هماهنگی که در استان بوشهر وجود دارد امنیت در همه بخش‌ها ارتقاء یافته که نشان از همدلی مردم، مسئولان اجرایی و قضایی است.

وی با تاکید بر توجه به امنیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی  تصریح کرد: امنیت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی در استان با تلاش مسئولان قضایی فراهم می‌شود و در این راستا با تلاش مسئولان قضایی امنیت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی در استان بوشهر افزایش یافته است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه تجمع‌های کارگری مشکلی برای استان ایجاد نکرد افزود: در برخی از شهرستان‌ها با وجود تجمع‌های کارگری ولی با دلسوزی مسئولان دادگستری و دادستان‌ها سبب شد مشکلی ایجاد نشود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلات نوروز افزود: حضور قضات و کارمندان کشیک در دستگاه قضا برای مدیریت مراسم چهارشنبه آخر سال و سرعت بخشی در اجرای احکام و حفظ حقوق بیت المال ضروری است.

جمادی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت: با ایجاد امنیت پایدار در شهرستان‌ها و  نقاط مختلف زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم می‌شود.

دادستان بوشهر نیز  با تاکید بر فراهم کردن زمینه  برگزاری انتخابات سالم و پرشور  افزود: با توجه به قرار داشتن در آستانه برگزاری  انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، باید زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این استان فراهم شود.

علی حسن پور با بیان اینکه در برخی شهرستان‌ها گروه‌هایی برای انجام تبلیغات در بحث انتخابات فعال شده افزود: در این راستا برخی از احزاب تلاش می‌کنند کاندیدای مورد نظر خود را معرفی کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار