فرمانده منطقه انتظامی شهرستان دیر از کشف بیش از دو هزار قطعه لباس و 42 حلقه لاستیک قاچاق در شهرستان دیر خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 12 March 2017
سرهنگ حمید محمدی‌نسب اظهار داشت: قاچاق برای کشور و حتی استان بوشهر و شهرستان دیر خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دارد و تمام انسان‌های مومن و با انصاف باید با این پدیده زشت و خلاف شرع که منطق برخواست‌های دشمن است مقابله کنند .

وی افزود: در راستای انجام وظایف سازمانی و حمایت از اقتصاد داخلی با تمام توان خود آماده مقابله با هر نوع قاچاق کالا هستیم و برخورد با قاچاق کالا از اولویت کاری نیروی انتظامی است.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان دیر ادامه داد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰تماس بگیرند .

محمدی نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا وارز با توجه به آسیب‌هایی که به اقتصاد ملی وارد کرده است محدود به یک دستگاه یا گروه و جناح خاصی نیست بلکه همه احاد جامعه باید در این زمینه مشارکت نمایند .

این مقام مسول تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان دیر در حین گشت‌زنی در سطح شهرستان به یک دستگاه کامیون ایسوزو دستور توقیف دادند و ضمن بازرسی از این کامیون ۲ هزار و دویست پوشاک خارجی در مارک‌های مختلف و فاقد مدرک گمرکی کشف کردند و این محموله پوشاک قرار بود به یکی از استان‌های همجوار برود که با تلاش ماموران یگان امداد کشف و راننده متخلف با تشکیل پرونده به  مراجع قضایی معرفی شد.

محمدی نسب همچنین از کشف تعداد۴۲حلقه لاستیک خارجی به ارزش ۲۰۰میلیون ریال در یک خودرو سواری در شهرستان بوشهر خبر داد و عنوان کرد: این لاستیک‌ها در زیر بار گوجه فرنگی جاسازی شده بود که توسط ماموران پرتلاش شهرستان کشف و ضبط شد و در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار