گروه های مختلف مردمی در سطح استان بوشهر با راه اندازی پویش های جداگانه در فضای مجازی و با امضاءطومارهایی با دعوت از آیت الله رئیسی خواستار حضور وی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده شدند.
کد خبر: ۳۹۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 12 March 2017
گروه های مختلف مردمی در سطح استان بوشهر امروز با راه اندازی پویش های جداگانه در فضای مجازی و با جمع اوری طوماری از امضاء های مردمی با دعوت از آیت الله رئیسی خواستار حضور وی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده شدند.

در این دعوت مردمی از آیت الله رئیسی که نسخه ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان بوشهر نمابر شده، آمده است.

محضر مبارک حضرت آیت الله رئیسی

سلام علیکم
احتراما،ما جمعی از مردم دیار قهرمانان مبارزه با استعمار و سرزمین ارادتمندان به ولایت و روحانیت شهید-استان سرافراز بوشهر- در شرایط فعلی کشور که نظام مقدس جمهوری اسلامی با تجربه 37 سال دولتهای مختلف دوران پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته است،تشکیل دولتی کارآمد،جوانگرا،معتقد به تحول در مدیریت کشور،همسو با آرمانهای امام راحل و دیدگاه ها و انتظارت رهبر معظم انقلاب اسلامی و در یک کلمه«دولتی انقلابی» که معیشت،اقتصاد،عزت و سربلندی ایران و پاسداشت کرامت شهروندان و پیشرفت و تعالی همه جانبه کشور را بر دیدگاه های سیاسی و جناحی حامیان خود ارجح بداند،تنها گزینه ملت برای اداره امور ایران اسلامی در دهه چهارم انقلاب اسلامی می دانیم.

بر این باوریم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی-عدالت و پیشرفت- که مطالبه همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی است با دولتی مردمی و انقلابی که کار و تلاش جهادی وجه همت خود قرار دهد،محقق می شود.

ما مردم دیار مجاهدان که سرزمین بوشهر با یاد و نام سرداران شهیدی همچون رئیس علی دلواری،نادر مهدوی،صادق گنجی، و علی رضا ماهینی در ایران شناخته می شود،درمان درد تفکر وادادگی به غرب،کرنش در برابر شیطان،عقب نشینی ذلیلانه به جای عزت مقتدرانه،رفع بیکاری و حل مشکل اشتغال جوانان،آوردن نان بر سفره های معیشت مردم،مبارزه با اشرافی گری دولتمردان،پرهیز از تکرار اختلاس های چند هزار میلیاردی در دولت را بازگشت به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی می دانیم.

اکنون که گسترش فساد لجام گسیخته ، آسیب های اجتماعی ،ناکارآمدی،وعده های دروغین و غلبه سیاست بازی بر کار و تلاش صادقانه در بدنه اجرایی کشور مردم را به حضور مردی امتحان پس داده در کوران حوادث انقلاب اسلامی و از سلاله حضرت زهرا(س) امیدوار کرده است،از جنابعالی خاضعانه می خواهیم ضمن اجابت درخواست اقشار مختلف ایران اسلامی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 96،به بازگشت فرهنگ خدمت جهادی به جامعه و ساختن«دولتی انقلابی» و برآمده از متن مردم کمک کنید.

بی شک مردم استان بوشهر به عنوان قطره ای از دریای بیکران ملت بزرگ ایران پشتیبان و حامی جنابعالی در مسیر مبارک خدمت خواهند بود.

جمعی از اقشار مختلف مردم استان بوشهر
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار