سردار سعید قاسمی اظهار داشت: دولتمردان برجام که در طول نزدیک به چهار سال گذشته هر امتیازی که دشمن خواست را دو دستی تقدیم کردند فقط به دنبال سازش بودند در حالی که به جای سازش باید تفکر مقاومت را دنبال کنند.
کد خبر: ۳۹۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 11 March 2017
سردار سعید قاسمی عضو جبهه فرهنگی انقلاب امشب در کنگره بین‌المللی دو قرن مقاومت استان بوشهر در مقابل استعمار در بوشهر اظهار داشت: آثار به جا مانده از گورستان انگلیسی‌ها در بوشهر در حالی در تاریخ ماندگار شده که خود نشانه مسلمی از تجاوز آنها در طی قرون گذشته به استان بوشهر و کشورمان بوده است.

وی افزود: برگزاری این نوع همایش و کنگره‌ها بسیار مفید است اما باید شرایطی پیش آید که در کتاب‌های درسی مدارس ، مبارزات مردم استان بوشهر در مقابل استعمار قرار گیرد تا دانش‌آموزان با رشادت‌های این دلیرمردان بیشتر آشنا شوند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: البته این انتظار از دولت یازدهم عبث است و همگان شاهد بودند که چگونه درس شهید حسین فهمیده را حذف کردند و حتی بر کوکب خانم کتب مدارس ابتدایی نیز رحم نکردند زیرا کوکب خانم با داشتن مرغ و گوسفند خود یک مصداقی از اقتصاد مقاومتی بود.

وی با اعلام این که مفاخر و دلیر مردان ما تا در کتب درسی نیایند نتیجه اش این می‌شود که برای مردم ایران ناشناخته می‌ماند، افزود: حال که نمی‌توانیم یا بهتر بگویم نمی‌گذارند این نوع فداکاری‌های مردم استان بوشهر وارد کتب درسی شود پس چاره‌ای جزء برگزاری این نوع همایش‌ها برای معرفی نیروهای مقاومت در مقابل استعمار نداریم.

قاسمی ادامه داد: امروز کشور ما پرچم‌دار مبارزه در خاورمیانه برای حمایت از حق و حقانیت است که از نیجریه آغاز و به شکل یک کمربند لبنان، سوریه ، عراق ، بحرین، باب ‌المندب و یمن را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به جنایات انگلیسی‌ها اظهار داشت: کشور ما اصل هولوکاست است که در طی جنگ‌جهانی اول از جمعیت 18 میلیون نفری ، 8 تا 9 میلیون انسان در ایران با سیاست‌ها کثیف استعماری انگلیس جانشان را از دست دادند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: دولتمردان برجام که در طول نزدیک به چهار سال گذشته هر امتیازی که دشمن خواست را دو دستی تقدیم کردند، فقط به دنبال سازش بودند در حالی که به جای سازش باید تفکر مقاومت را دنبال کنند.

وی ادامه داد: هر چند شما دولتمردان طی این نزدیک به چهار سال آن چیزی که استعمار خواست از بتون کردن دست‌اوردهای هسته‌ای صلح‌امیز تا کترینگ اتریش و مسائل چاه‌بهار را انجام دادید به گونه‌ای که آش را با جاش دو دستی تقدیم دشمن کردید.

قاسمی گفت: البته چون تفکر شما اصلاح طلبی است مقاومت در فکر شما جای ندارد و فقط به دنبال سازش با دشمن هستید.

وی ادامه داد: در حالی که بخشی از کشورهای منطقه به سرکردگی امریکا و انگلیش به کشور ما توهین می‌کنند اما دولت ما جواب دندانشکنی در برابر کشتار حجاج و تروریست خواندن ما نمی‌دهد.

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در ایامی که گذشته شرایط نشان می‌دهد که آمریکای‌ها و انگلیسی ها قوی تر نشده اند و ما نیز ضعیف تر نشده‌ایم ولی اگر دشمن بخواهد نگاهی به خلیج فارس داشته باشد، این خلیج فارسی ها هستند که به مانند رئیس‌علی دلواری و خالو حسین دشتی آتشی اختیار خواهند کرد که استکبار در ان به درستی بسوزد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار