سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیلم از اجرای برنامه های متنوع در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان دیلم خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 04 March 2017
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیلم از برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان دیلم خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه 15 تا 21 اسفندماه به نام هفته منابع طبیعی نام‌گذاری شده است ، این اداره امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت این ایام در سطح شهرستان اجرا خواهد کرد.

سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان دیلم به تشریح برنامه‌های هفته منابع طبیعی در این شهرستان پرداخت و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، غرس نهال در مدارس و در جوار بقعه متبرکه، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

آقاجری ادامه داد: دیدار با امام جمعه، برگزاری مانور اطفا حریق، حضور در برنامه صبحگاه مدارس ، به صدا درآمدن زنگ طبیعت در اولین روز هفته منابع طبیعی در مدارس و غرس نهال در برخی از آموزشگاهها و مهدهای کودک از جمله این برنامه هاست.

وی در خصوص نام‌گذاری روزهای هفته منابع طبیعی گفت: روز نخست جشن درختکاری نام‌گذاری شده که برنامه شاخص این روز برگزاری جشن درختکاری با حضور فرماندار، امام جمعه، مسئولین شهرستان، سازمانهای مردم نهاد و مردم شهرستان در بندر حماد است.

آغاجاری ادامه داد: حضور کارشناسان در مدارس، تهیه و توزیع نشریه و بسته‌های ترویجی، تقدیر از پیشکسوتان و نمونه‌های منابع طبیعی، برگزاری زیارت عاشورا، دیدار با خانواده همکاران، برگزاری اردوی یک‌روزه همکاران اداری، نشست خبری و تقدیر از خبرنگاران حوزه طبیعت، اهدا کارت عضویت همیار طبیعت، پاکسازی پارک‌های جنگلی، بازدید مسئولین شهرستان از ظرفیت‌های منابع طبیعی، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع نهال، دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان و اردوی کوهنوردی از دیگر برنامه های این هفته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار