مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تاسیس کمیته امداد اوج توجه ویژه حضرت امام راحل نسبت به محرومان و مستضعفان جامعه ایران بود. تاسیس کمیته امداد از عنایات ویژه امام نسبت به مستضعفین بود
کد خبر: ۳۸۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 04 March 2017
احمد لطفی امروز به مناسبت 14 اسفد سال‌روز تاسیس کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تاسیس کمیته امداد 20 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی یکی از خدمات ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامی است .

وی با بیان اینکه تاسیس کمیته امداد از عنایات ویژه حضرت امام نسبت به محرومان و مسضعفان بود، گفت: محرومان ولی نعمت این نظام هستند و کمیته امداد پناهگاه آنان است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به پیش رو بودن هفته احسان و نیکوکاری، گفت: مردم نیکوکار ایران، 15 اسفند هر سال در همایش بزرگ جشن نیکوکاری که در واقع تبلور حس نوع دوستی و مهرورزی است، خالصانه شرکت می‌کنند و در این هفته حضور مهربانانه خود را در همدلی با  نیازمندان به زیبایی در پایگاه‌های کمیته امداد، مساجد و مدارس به خوبی نشان خواهند داد.

وی افزود: هفته احسان و نیکوکاری فرصت مغتنمی برای رسیدن به حال نیازمندان است و اجر و پاداش بزرگی برای کسانی که به فقرا کمک می‌کنند به همراه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به خدمات این نهاد به محرومان، تصریح کرد: کمیته امداد به عنوان نهاد مورد اعتماد عموم، توانسته خدمات قابل قبولی را در تأمین سلامت، توانمندسازی و اشتغال‌زایی خانواده‌های نیازمند و صیانت از عزت و کرامت آنها ارائه کند.

وی افزود: این نهاد امروز با عنایات خاص و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و همکاری های مؤثر مردم، توانسته با تأمین سلامت و توانمندسازی خانواده‌های آسیب پذیر، استعدادهای بالقوه آنها را رشد و فقر را از هزاران خانواده نیازمند برهاند.

وی با تاکید بر این که بالاترین عبادت خدمت به محرومان است، یادآور شد: در آستانه سال نو هستیم و از مردم نیکوکار و مسوولین درخواست می‌شود در امر خیر جشن نیکوکاری حضوری پرشکوه داشته باشند تا با کمک به فقرا و نیازمندان، دغدغه های زندگی آنها رفع شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار