در مسابقات دو‌ و ‌میدانی پرستاران دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، مقام دوم دو‌ و ‌میدانی به ورزشکار شبکه بهداشت و درمان گناوه رسید.
کد خبر: ۳۸۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 01 March 2017

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار داشت: در مسابقات کشوری دو و میدانی پرستاران دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، ورزشکار شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه به مقام نایب قهرمانی دست یافت.


وی افزود: این مسابقات بین پرستاران کشور در سوم اسفند سال جاری در شهر اهواز برگزار شد و بهروز اخلاق پور تکنسین اورژانس 115 شهرستان گناوه، بعد از ورزشکار تبریز در رده دوم جای گرفت و این افتخار را برای شهرستان گناوه، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و جامعه پرستاران استان به ارمغان آورد.


رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه تصریح کرد: ورزش یکی از اصلی‌ترین روش‌های پیشگیری از بیماری هاست و با توجه به جمله "عقل سالم در بدن سالم است"، کسی که  ورزش می‌کند از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها در امان خواهد بود.


وی بیان کرد: با توجه به این‌که پرستاران مدافعان اساسی سیستم بهداشت و درمان هستند و نقشی اساسی در ارتباط با مردم در جهت پیشگیری و بهداشت و درمان بر عهده دارند، باعث افتخار است که این پرستار جوان توانسته جهت ترویج ورزش و پیشگیری از بیماری‌ها با شعار پیشگیری بهتر از درمان در این مسابقات به این مقام نائل آید.


زکی‌زاده افزود: این پرستار و دو و میدانی کار جوان از بین بیست و شش ورزشکار از استان‌های مختلف به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافته است .

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار