با مشاوره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان دير، نهال‌كاری شهروند دوست‌دار طبيعت در حاشيه‌های جاده شهرستان دير انجام شد
کد خبر: ۳۸۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 01 March 2017
 شهروند دوراهکی دوستدار طبیعت حدود 100اصله نهال از گونه های کهور، اکاسیا، ابریشم ، انجیر و سایر گونه‌های دیگر به صورت داوطلبانه در کنار جاده غرس کرده است.

موسی اکبری از شهروندان دوراهک درسال جاری به کمک فرزندان خود اقدام به کاشت نهال و درختکاری در ضلع شرقی دوراهک و در مجاورت جاده کمربندی کرده است.

وی هر روز و با علاقه و البته با مشقت فراوان اقدام به کاشت تعدادی نهال می‌کند و هدف خود را از انجام این کار علاقه فراوان به درختکاری و فضای سبز و سرسبزی شهر خود اعلام کرد.

اکبری درخصوص نحوه آبیاری این نهال ها به خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دیر گفت: هر روز به وسیله بطری‌های آب و توسط موتورسیکلت اقدام به اینکار می‌کند و خوشبختانه تمامی نهال‌های کاشته شده نیز سرحال هستند.

وی ضمن مخالفت با هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی بیان کرد: هدفی جز ایجاد و توسعه فضای سبز نداشته و قصد تصرف و ادعای مالکیت چنین اراضی را نخواهد داشت .

در بازدیدی که توسط مسئول اداره منابع طبیعی شهرستان دیر و کارشناس اداره به عمل آمد مقرر گردید، اداره در زمینه تهیه نهال مشاوره و حمایت‌های لازم از این شهروند دوستدار طبیعت به عمل آورد.

در حال حاضر این دوستدار محیط زیست و فرزندان وی به عنوان همیار طبیعت معرفی شده و به زودی برای وی کارت همیار طبیعت صادر خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار