فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با تلاش ناوگروهای شناوری دریابانی استان بوشهر در خلیج فارس، 132 میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر در کنگان کشف شد.
کد خبر: ۳۸۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 26 February 2017
سردار قلندر لشکری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در کنگان اظهار داشت: با تلاش ناوگروهای شناوری دریابانی استان بوشهر در خلیج فارس، 132 میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر در بندر کنگان کشف شد.

 وی اضافه کرد: این میزان کالای قاچاق در دو عملیات جداگانه و از دو شناور کشف شد که طی آن 12 نفر قاچاقچی دستگیر و جهت رسیدگی قضایی به مقامات ذی ‌صلاح تحویل داده شد.

فرماده دریابانی استان بوشهر تصریح کرد: عمده کالاهای قاچاق این دو شناور، لوازم صوتی بود که در کنار آنها انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، البسه و سیر نیز دیده می‌شود.

وی با اعلام وجود تجهیزات مناسب دریابانی استان بوشهر برای ایجاد و تثبیت امنیت در خلیج فارس و مقابله با هرگونه قاچاق کالا از مسیر دریا، بیان کرد: تمامی فضاهای آب‌های خلیج فارس در محدوده بیش از 900 کیلومتری مرز آبی استان بوشهر، توسط ناوگروه‌های شناوری، پاسگاه‌ها و پست‌های کنترل مرزی آبی استان بوشهر رصد می‌شود.

لشکری بیان کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی که سبب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود با تمام وجود در مقابل قاچاق دریایی کالا ایستادگی می‌کنیم و عزممان برای مبارزه با قاچاق کالا کاملا جدی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار