رئیس پلیس شهرستان دشتستان گفت: با اشراف اطلاعاتی مأموران و برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی از یک قاچاقچی در دشتستان ۷.۷ کیلوگرم هروئین و ۲۳۰ گرم شیشه کشف شد.
کد خبر: ۳۸۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 22 February 2017
 سرهنگ سید جواد رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در برازجان با بیان اینکه برخورد قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد اظهار داشت: با رصد و فعالیت شبانه روزی پلیس تمام نقاط شهرستان دشتستان برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن است چراکه با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس امکان فعالیت در این حوزه وجود ندارد.

وی از کشف بیش 7.7 کیلوگرم هروئین در دشتستان خبرداد و افزود: مأموران کلانتری وحدتیه پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات دقیق دریافتند که  یک قاچاقچی ساکن شهر وحدتیه به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان دشتستان می‌کند و مقدار زیادی هروئین و شیشه در منزلش نگهداری کرده است.

رئیس پلیس شهرستان دشتستان  از تشکیل تیم عملیاتی در این شهرستان خبرداد و گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی، یک تیم عملیاتی متشکل از پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی کلانتری وحدتیه برای دستگیری متهم و کشف مواد مخدر تشکیل شد.

 رضوی با اشاره به کشف 7.7 کیلوگرم هروئین در منزل قاچاقچی یاد شده اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران و برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، در بازرسی به عمل آمده از منزل متهم 7.7 کیلوگرم هروئین و 230 گرم شیشه به همراه چند قبضه سلاح سرد و تعدادی فشنگ در منزل متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: متهم به محض اطلاع از حضور ماموران انتظامی اقدام به فرار کرده که در حال حاضر تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار