استاندار بوشهر گفت: در راستای راه‌اندازی مرکز رصد اجتماعی وزارت کشور فعال‌شدن این مرکز متناسب با شرایط استان بوشهر ضرورت دارد.
کد خبر: ۳۸۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 21 February 2017
مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تاکید بر ضرورت ارائه آمارهای دقیق در زمینه آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: وجود آمارهای دقیق زمینه برای تجزیه و تحلیل و برنامه‌ ریزی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

وی، با تاکید بر ارائه آموزش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: هدف از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در زمینه آسیب‌های اجتماعی کرد آن باید در حوزه امور اجتماعی و کاهش آسیب‌های مواد مخدر آسیب‌ها آشکار شود و برنامه‌هایی که آثار و نتایج خوبی دارند افزایش یابد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تجزیه و تحلیل در مورد آمار کشفیات مواد مخدر ضروری است افزود: هر چند آمار کشفیات مواد مخدر خوب بوده اما باید در مورد این آمارها تجزیه و تحلیل هم صورت گیرد.

سالاری با اشاره به راه‌اندازی مرکز رصد اجتماعی وزارت کشور تاکید کرد: با توجه به اینکه مرکز رصد اجتماعی طرحی ملی است اما باید الگوی استانی این طرح به انجام فعالیت علمی دنبال شود. استخراج آسیب‌ها و آمارها، بررسی روند آسیب‌های اجتماعی و دلایل بهتر و بدتر شدن آسیب‌ها در مرکز رصد اجتماعی رسیدگی می‌شود.

استاندار بوشهر بر فعال شدن مرکز رصد اجتماعی متناسب با شرایط استان بوشهر تاکید کرد و افزود: آمارهای دقیقی از آسیب‌های اجتماعی و موضوع مواد مخدر در استان باید تدوین شده و با نگاه کارشناسی این آمارهای مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار