فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمن متوجه شده که از طریق جنگ سخت نمی‌تواند بر اراده مردم ایران اسلامی خللی وارد کند و در نتیجه به دنبال نفوذ است که که مهترین راه جلوگیری از این نفوذ توجه به سفارشات رهبری است.
کد خبر: ۳۸۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 21 February 2017

 سردار سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری امروز در همایش علمی نفوذ، طرح دشمن در دوران پسابرجام و راه‌کارهای مقابله با آن اظهار داشت: حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خطر نفوذ را گوشزد کرده و به عنوان یک آسیب برای بدنه انقلاب و نظام دانسته‌اند.


وی افزود: بنی صدر یکی از عوامل بزرگ نفوذی کشور بود که با رخنه در درون نظام و در بالاترین سطح، زیان‌هایی به کشور وارد کرد.


فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: نفوذ به مانند یک میکروب، وارد ساختار جامعه می‌شود که اگر پیشگری نشود می‌تواند سبب برهم زدن تعادل یک سیستم شود.


وی ادامه داد: این پیشگیری باید در ساختارهای اقتصادی، علمی، اجتماعی ، فرهنگی و تمامی سیستم‌های یک نظام انجام شود تا به محض ورود به جامعه نتواند کار خاصی انجام دهد.


جمیری بیان کرد: در صورت بی‌توجهی به موضوع نفوذ، هر فرد در هر جایگاهی را می‌تواند آلوده کند به گونه‌ای که فقط در بخش اقتصادی آن، رویش ادم‌هایی را به دنبال دارد که با ثروت‌های نجومی می‌تواند در ساختار اقتصاد مملکت ایجاد چالش کند.


وی ادامه داد: یکی از مهمترین راه‌های مقابله با نفوذ ، واکسینه کردن سیستم برای بی‌تاثیر بودن عوامل ورودی و نفوذی است که مهمترین راه در این زمینه توجه و عملیاتی کردن دغدغه ها ، تاکیدات، سفارشات و منویات رهبری درباره نفوذ است.


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: هرچند سالهاست مقام معظم رهبری بر وجود عنصر نفوذ و راه‌های ضربه زدن به نظام از طرف دشمن تاکید و سفارش می‌کند اما عده ای در کشور هنوز این توصیه‌ها و دغدغه‌ها را جدی نمی‌گیرند.


وی ادامه داد: استان بوشهر به لحاظ داشتن منابع غنی از جمله وجود نیروگاه اتمی ، تاسیسات نفت و گازی در جنوب و شمال استان، صادرات 94 درصدی نفت از جزیره خارگ و مرز طولانی با خلیج فارس در کنار همسایگی با کشورهای حوزه خلیج فارس در خط اول نفوذ قرار دارد.


جمیری بیان کرد: مردم غیور و ولایتمدار استان بوشهر با تمام وجود از مرزهای آبی کشور در استان بوشهر دفاع می‌کنند و خطر نفوذ دشمن را جدی گرفته و به منویات و سفارشات رهبری جامه عمل می‌پوشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار