مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان از پرداخت وام اشتغال‌زایی به 67 نفر از مددجویان تحت حمایت با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 18 February 2017
 عبدالحسین رهبر ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت را از مهمترین سرفصل‌های کاری کمیته امداد دانست و اظهار داشت: امروز مهمترین مسئله کشور و مشکلات محرومان، اشتغال بوده و کار کمیته امداد، ایجاد شغل‌های کوچک و بزرگ برای مددجویان تحت حمایت است.

وی با بیان این‌که استعدادیابی، گام اول اشتغال‌زایی است افزود: پس از استعدادیابی مددجویان جویای شغل، مهارت‌های شغلی آموزش داده می‌شود و سپس با پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال‌زایی آنها فراهم می‌گردد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: از همین رو در 10 ماهه سال جاری  67 نفر از مددجویان تحت حمایت شناسایی  و بالغ بر 16 میلیارد و 767 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف به آنها پرداخت شد.

وی افزود: طرح‌های اجرا شده به تفکیک، شامل طرح‌های کارانگیزی 2 نفر، توان‌افزایی 16 نفر و خودکفایی 49 نفر در بخش‌های دامداری، کشاورزی، صیادی، خدمات، صنایع دستی و حمل و نقل بوده است.

رهبر با بیان این‌که اجرای طرح‌های اشتغال موجب ارتقاء عزت نفس مددجویان شده، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان از تاثیرات مثبت اجرای طرح‌های اشتغال بوده و تاکنون بسیاری ازمددجویان تحت حمایت در این شهرستان با اجرای این طرح‌ها خودکفا شده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار