مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر از برگزاری آزمون مهارت برای 22 هزار و 353 نفر در 10 ماه امسال خبر داد
کد خبر: ۳۸۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 18 February 2017
عبدالرسول کازرونی امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های مهارت افزایی در حوزه‌های مختلف استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری آزمون مهارت برای 22 هزار و 353 نفر و صدور 15 هزار و 348 گواهینامه مهارت برای قبول شدگان از دیگر فعالیتهای این سازمان در 10 ماه امسال است.

وی افزود: با تدوین طرح‌های مهارت‌آموزی در عرصه‌های مختلف در ۱۰ ماه امسال ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز فنی وحرفه‌ای دولتی استان بوشهر مهارت‌افزایی شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر تصریح کرد: امسال در همه عرصه‌ها طرح مهارت‌افزایی در استان بوشهر اجرا شد که در این راستا خدمات قابل توجهی به جامعه هدف ارائه شد.

وی با اشاره به تدوین رشته‌ها و حرفه‌های مهارتی در استان بوشهر گفت: بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اشتغال و فعالیت اقتصادی و صنعتی طرح‌های حرفه‌آموزی در استان بوشهر تدوین و اجرایی شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با اشاره به اینکه 19 هزارو 500 نفر در 10 ماه امسال مهارت افزایی شدند خاطر نشان کرد: در این مدت 2 میلیون و 750 هزار نفر ساعت آموزش به علاقمندان به فراگیری آموزش‌های مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای ارائه شد.

 کازرونی افزود: دراین مدت 8  هزار و 610 نفر نیز معادل یک میلیون و 700 هزار و 730نفر ساعت در موسسه‌های کارآموزی آزاد و خصوصی فنی و حرفه‌ای استان بوشهر آموزش دیدند.

وی، صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر را از عمده سرفصل‌های دوره‌های آموزشی دانست بیان کرد: 6 هزار و 100 نفر نیز در قالب تفاهم نامه‌های همکاری با بهزیستی، کمیته امداد، آموزش و پرورش، بسیج سازندگی، شرکت توانیر، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان زندان‌ها، کمیساریای عالی سازمان ملل، دانشگاهها، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، شهرداری‌ها و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آموزش‌های مهارتی را آموختند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر با اشاره به این‌که 2 کارآموز بوشهری امسال در رقابت‌های ملی مهارت در کشور افتخار آفرینی کردند افزود: این افراد با کسب 2 مدال برنز و 2 دیپلم افتخار در بخش کابینت سازی چوبی و کنترل صنعتی به رقابت‌های جهانی راه یافتند.

کازرونی،  تبدیل وضعیت 54 نفر از مربیان حق التدریس آموزش فنی وحرفه‌ای را از دیگر برنامه‌های این سازمان دانست و خاطر نشان کرد:توسعه فضاهای آموزشی شامل راه اندازی کارگاه تعمیر وسایل سردکننده  و مرکز آزمون آنلاین مرکز دشتستان و کارگاه صنایع ساختمان مرکز شماره 2 بوشهر  و افتتاح نمایندگی آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش دلوار از دیگر عملکرد این اداره کل است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار