فرماندار شهرستان دشتی گفت: شبکه آب شرب 25 روستای شهرستان دشتی که قطع شده بود وصل شد.
کد خبر: ۳۸۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 18 February 2017
غلامرضا مهرجو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهارداشت: با مساعد شدن شرایط آب و هوایی کار عملیات امداد و نجات در شهرستان دشتی شروع شده است.

وی افزود: گروهی از مردم که در محاصره سیل قرار داشتند نجات یافتند و هم اکنون گروه دوم نیز توسط بالگرد جمعیت هلال احمر نجات پیدا کرده‌اند.

فرماندار شهرستان دشتی عنوان کرد: با توجه به دستور و تاکید استاندار بوشهر و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی مشکل شبکه آب شرب 25 روستای شهرستان دشتی که قطع شده بود وصل گردید.

مهرجو یادآور شد: با تمهیدات اندیشه شده، چند واحد مرغداری و صنعتی که  دچار آب گرفتی شده بودند، از خطر آب‌ گرفتگی کامل نجات پیدا کردند و با توجه به مساعد بودن آب و هوا عملیات امداد و نجات با سرعت در حال انجام است.

وی افزود: هر چند آمادگی کامل برای تخلیه روستاهای در معرض سیل از 48 ساعت قبل از ایجاد سیل و پر شدن رودخانه مند انجام شده بود اما به دلیل عدم همکاری ساکنین این روستاها، تخلیه‌ای انجام نگرفت اما تیم ستاد بحران شهرستان دشتی با آمادگی در منطقه حضور دارد.

فرماندار شهرستان دشتی یادآور شد: نیروهای راهداری، امدادی و پلیس در منطقه حضوری فعال دارند و امدادرسانی با سرعت انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار