مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای ادامه روند اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب شهر بوشهر ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و این در حالی است که برای تکمیل آن ۱۴۵ میلیارد تومان دیگر از اعتبارات سفر رئیس جمهور باقی‌مانده است.
کد خبر: ۳۷۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 11 February 2017
 کی‌قباد یاکیده صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح فاضلاب بوشهر با بیان اینکه بیش از 370 کیلومتر شبکه داخلی و خطوط انتقال طرح جمع‌آوری فاضلاب بوشهر اجرا شده اظهار داشت: در اجری این طرح تاکنون 63 کیلومتر خط اصلی انتقال فاضلاب بوشهر اجرا که بیش از 85 درصد آن وارد مدار بهره‌برداری شده است.

وی از پیشرفت 72 درصدی طرح فاضلاب بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در سفر هیئت دولت در سال 1393 به استان بوشهر تکمیل طرح فاضلاب بوشهر در اولویت قرار گرفت که برای تحقق این مهم 170 میلیارد تومان مصوب شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون 9 میلیارد تومان از اعتبار یاد شده ابلاغ شده است گفت: با ابلاغ و تخصیص اعتبارات مصوب سفر هیئت دولت به بوشهر روند اجرای طرح فاضلاب بوشهر تسریع شده و بر اساس یک برنامه زمان‌بندی تکمیل می‌شود.

یاکیده با بیان اینکه 49 هزار خانوار بوشهری از طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب بهره‌مند هستند تصریح کرد: روزانه به طور متوسط 42 هزار متر مکعب فاضلاب شهری جمع‌آوری و دفع و به تصفیه خانه منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه 11 ایستگاه پمپاژ فاضلاب در شهر بوشهر در مدار بهره‌برداری است افزود: امسال 2 ایستگاه پمپاژ دیگر با تامین اعتبارات لازم تکمیل و وارد مدار می‌شود.

یاکیده با اشاره به ابلاغ 120 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های فاضلاب شهر بوشهر افزود: متناسب با اعتبارات ابلاغی در ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب نیمه تمام بوشهر تکمیل و وارد مدار می‌شود.

وی ارتقا تصفیه‌خانه فاضلاب بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای این طرح 150 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده که با اجرای این طرح کمیت و کیفیت دفع و تصفیه فاضلاب در شهر بوشهر افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای طرح شبکه فاضلاب بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: 25 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب بوشهر با تامین 150 میلیارد ریال اجرا می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار