امام جمعه بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حماسه پیامی رسا و گویا برای جهانیان به ویژه رئیس جمهور آمریکا است.
کد خبر: ۳۷۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 11 February 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی از حضور حماسی مردم استان بوشهر در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این پیام با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: صمیمانه از حضور حماسی مردم عزیز و گرانقدر سراسر استان بوشهر در تمامی شهرها و روستاها به ویژه نسل جوان تشکر و قدردانی می‌کنم.

امام جمعه بوشهر  تاکید کرد:این حضور حماسی نشان از بصیرت، ولایتمداری، وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و استکبار ستیزی آن مردم عزیز دارد.

صفایی بوشهری بیان کرد:  این حضور گواهی روشن بر شعور بالای این مردم گرانقدر در تمامی امور به ویژه مسائل حساس و سرنوشت ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این راهپیمایی باشکوه دارای پیامی رسا و گویا برای جهانیان به ویژه رئیس جمهور آمریکا است  تصریح کرد:  مردم انقلابی ایران با ایمان و اقتدار و با وحدت در سایه ولایت در مقابل تمامی توطئه‌های بیگانگان چون کوه ایستاده‌اند و از نظام خود در برابر انواع تهدیدهای نظامی و غیرنظامی دفاع می‌کنند.

امام جمعه بوشهر افزود: بار دیگر از حضور باشکوه مردم استان عزیز بوشهر در راهپیمایی 22 بهمن و برگزار کنندگان آن به ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و رسانه‌های خبری، نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج تقدیر می‌کنم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گرامی می‌دارم.

آماده باش  مقابله با وقوع سیل در استان بوشهر

دبیر کارگروه سیل و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: در پی اعلام اداره کل هواشناسی و ستاد بحران استان مبنی بر وقوع بارندگی سیل‌آسا در این هفته،  شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر به حالت آماده باش درآمد.

حسین باشی زادگان  بیان کرد: به شهرداری‌ها و نهادهای مرتبط اعلام شده گرفتگی کانال‌ها و مسیل‌های درون شهری از جمله پل‌ها را برطرف کنند تا هنگام بارندگی مشکلی برای دفع آب‌های سطحی وجود نداشته باشد.

وی افزود: با توجه به این‌که حداکثر میزان بارش‌ها تا حدود150 میلیمتر پیش بینی شده، از دیگر دستگاه‌ها و نهادها خواست نقاط آسیب پذیر تاسیسات زیر بنایی خود را که در مسیر سیلاب قرار دارند، شناسایی کنند.

فروشندگان موادمخدر در دشتی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی دشتی گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی 45 نفر فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ جهانبخش صیادی  با بیان اینکه این طرح با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان  اجرای شد افزود: در این راستا کنترل مستمر راههای ارتباطی و پاکسازی نقاط آلوده اجرا شده است.

وی بیان کرد: دستگیری 45 نفر فروشنده و معتاد به مواد مخدر، مقادیر 15 کیلو و 654 گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی از آنها کشف، پرونده‌های قضایی تشکیل و مجرمان مربوطه به دست قانون معرفی شدند.

شورای هماهنگی مدیریت بحران گناوه تشکیل شد

در پی اعلام هواشناسی و ستاد بحران استان بوشهر مبنی بر وقوع بارندگی سیل آسا در این استان، شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گناوه در فرمانداری گناوه جلسه اضطراری تشکیل داد.

فرماندار گناوه دراین نشست گفت: تمامی ادارات و نهادهای این شهرستان بویژه اعضای شورای مدیریت بحران با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های سیل آسا در استان بوشهر در آمادگی کامل بسر می‌برند.

سیدعلی پاک‌نژاد افزود: به منظور آمادگی این شورا در برابر بحران و حوادث احتمالی، مسئولان کارگروه‌های تخصصی تدابیر لازم اندیشیده و نقاط حادثه خیز نیز شناسایی شده است.

وی از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران خواست تا درصورت هرگونه اتفاقی در محل حادثه حضور یابند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار