امام جمعه بردخون گفت: ملت ایران اجازه نمی دهد عده ای هرگونه که بخواهند رفتار کنند زیرا ملت ایران برای آزادی بی بند و باری انقلاب نکرده است.
کد خبر: ۳۷۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 11 February 2017
حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی امروز در نشست با مردم شهر بردخون با اشاره به اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: در گذشته وابستگی کامل به خارج داشتیم و مجبور بودیم حتی متخصصان و پزشکان خود را از کشورهای خارجی وارد کنیم و در استعمار و تهاجم فرهنگی قرار داشتیم چرا که ما را وابسته به خارج کرده بودند.

وی با بیان اینکه آزادی به معنای این نیست که عده‌ای هرچه خواستند بنویسند و بگویند و توطئه کنند و بنده ابرقدرت ها باشیم، اضافه کرد: امروز کشتی ولایت نجات‌دهنده است و هرکس به دنبال نجات می‌باشد باید با این کشتی همراه شود که اگر از این کشتی فاصله بگیریم غرق خواهیم شد.

امام جمعه بردخون ادامه داد: امروز مسلمانان جهان در خط ولایت حرکت می کنند اما افرادی مانند رئیس جمهور آمریکا عربده‌کشی می‌کند پس اعتماد به آمریکا و استکبار در شأن انسان های ساده لوح است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان وعده حل مشکلات بعد از برجام دادند اما این‌گونه نشد هرچند برخی معتقدند با اتکای به آمریکا مشکلات قابل حل است که ما از مسئولان و دولتمردان می خواهیم به آمریکا خوشبین نباشند.

رکنی حسینی با اشاره به اینکه در اواخر عمر دولت قرار داریم و آنان باید گزارش کار دهند که در این مدت چه کرده‌اند، گفت: شیوه بدی رایج شده که همه مشکلات را به دولت قبل ربط می‌دهند و این باعث ناامیدشدن مردم می‌شود زیرا کارهای مهمی در دولت قبل صورت گرفت و سیاه‌نمایی و این مواضع خوب نیست.

امام جمعه بردخون از اقدامات و فعالیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر تقدیر نمود و تصریح کرد: بردخون جایگاه بالای علمی و دینی دارد و بیش از7امام جمعه از این دیار برخاسته اند پس به شهر خود افتخار کنیم و موجب عمران و آبادانی آن باشیم و نگذاریم خناسان در آن جایی داشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار