رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: همزمان با دهه فجر ۱۶۰ میلیارد تومان طرح‌های زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان‌ها افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۷۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 07 February 2017
علی یزدانی ظهر امروز در بازدید از شرکت صنعتی دریایی ناخدای جزیره در بوشهر، با بیان اینکه استان بوشهر از ظرفیت بالایی در حوزه سرمایه‌گذاری صنایع دریایی برخوردار است، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده توسعه و سرمایه‌گذاری در واحدهای صنعتی در نقاط مختلف براساس ظرفیت‌های استان‌ها و شهرها انجام می‌شود که در این راستا استان بوشهر از ظرفیت  بالایی در حوزه صنایع شناورسازی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی در اولویت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی قرار دارد گفت: در این راستا در دهه فجر امسال با سرمایه‌گذاری 160 میلیارد تومان طرح‌های زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان‌ها افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از تدوین منشور ایمنی در شهرک‌های صنعتی استان‌ها خبرداد و افزود: برای ارتقاء ایمنی در شهرک‌های صنعتی منشور ایمنی شهرک‌ها تدوین شده است.

یزدانی با بیان اینکه در دولت یازدهم  فضای کسب و کار افزایش یافته است  گفت: برای بهبود فضای کسب‌وکار بسیاری از موانع فراروی تولید برداشته‌شده و تسهیل در روند صدور مجوزها موردتوجه قرارگرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز با بیان اینکه به رونق و توسعه صنایع دریایی استان بوشهر توجه ویژه‌ای شده با اشاره به مزیت استان بوشهر در توسعه صنایع دریایی گفت: به رونق و توسعه این صنایع در استان توجه ویژه‌ای شده که برای پیگیری رفع مشکلات آنها از طریق ظرفیت‌های قانونی و طرح در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تلاش می‌شود.

 سیدحسین حسینی محمدی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر شناور سازی است، اظهار داشت: استان بوشهر به سبب هم‌جواری با خلیج فارس فرصت خوبی برای توسعه فعالیت‌های شناور سازی و سازه‌های دریایی فراهم کرده است.

وی بیان کرد: به رونق و توسعه صنایع دریایی توجه ویژه‌ای شده است و در همین راستا 12 واحد شناور‌سازی فعال در سطح استان بوشهر موجود است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه توجه به صنایع دریایی از محورهای برنامه ششم توسعه است، خاطر‌نشان کرد: استان بوشهر با دارا‌بودن بیش از 900 کیلومتر مرزدریایی، دارای قابلیت‌های فراوانی در زمینه صادرات کالا به کشورهای مختلف است که این ظرفیت می‌تواند فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری مختلف به‌ویژه در صنایع کشتی سازی باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار