سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در راستای ارائه خدمات تفریحی و توریستی متناسب با ظرفیت‌های استان بوشهر به مسافران نوروزی کمیته گردشگری دریایی در استان بوشهر راه‌‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۶۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 24 January 2017
 ناصر امیرزاده بعدازظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات رفاهی به گردشگران نوروزی استان بوشهر با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری است، اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری است و می‌تواند به عنوان قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

وی، دریا و ساحل زیبای خلیج فارس را ظرفیت بی‌نظیر گردشگری در استان بوشهر دانست و گفت: استان بوشهر با داشتن بیش از 900 کیلومتر مرزدریایی با خلیج فارس دارای بیشترین مرز دریایی با این آب‌راه است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه سواحل استان بوشهر دارای کیفیت بسیار بالایی برای حضور گردشگران و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری است، تاکید کرد: برای توسعه گردشگری دریایی در استان بوشهر  اقدامات مهمی در سواحل این استان صورت گرفته است.

امیرزاده با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت مهمی برای تبدیل به قطب گردشگری دریایی کشور است افزود: برای افزایش برنامه‌های گردشگری دریایی طرح‌های مهمی تدوین و اجرایی شده که دفاتر خدمات سفر در استان متولی راه‌اندازی گشت‌ها و تورهای دریایی هستند.

وی با تاکید بر استفاده از شناورهای با ایمنی بالا برای گشت‌های دریایی خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات تفریحی و توریستی متناسب با ظرفیت‌های استان بوشهر به مسافران نوروزی کمیته گردشگری دریایی در استان بوشهر راه‌‌اندازی شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به اینکه هدایت گردشگران به مناطق گردشگری و آثارباستانی نیاز به نصب جهت نما است گفت: تابلوهای معرفی جاذبه‌های گردشگری باید در نقاط مختلف استان بوشهر نصب شود که نیاز به مشارکت دستگاه‌های ذیربط است.

امیرزاده از شناسایی نقاط حادثه خیز در محورهای استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: تاکنون 16 نقطه حادثه خیز استان بوشهر رفع مشکل شده و تلاش می‌شود با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط 21 نقطه حادثه خیز دیگر استان بوشهر رفع مشکل شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار