جانشین سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برای تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم و مسافران نوروزی ۲ هزار تن گوشت مرغ، سیب، پرتقال وبرنج ذخیره سازی شده و در ایام تعطیلات نوروز توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۶۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 24 January 2017
غلامرضا منتظری شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان بوشهر با بیان اینکه تامیبن مواد غذایی مورد نیاز مردم برای تعطیلات ایام نوروز یکی از برنامه‌های مهم ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی است اظهار داشت: برای این مهم برنامه‌هایی برای تامین مواد غذایی پرمصرف تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه برای تامین میوه شب عید امسال مردم استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم انجام شده است، خاطرنشان کرد: برای تامین میوه شب عید 350 تن پرتقال و 100 تن سیب برای نوروز 96 پیش بینی شده است.

جانشین سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: علاوه برای تامین میوه مورد نیاز مردم 900 تن برنج و 700 گوشت مرغ در نظر گرفته شده است.

منتظری هدف از توزیع میوه  و مواد غذایی پرمصرف در ایام تعطیلات نوروز را تامین مواد عذایی مورد نیاز مردم، جلوگیری از نوسان و رشد بی رویه قیمت‌ها، پاسخگویی به افزایش حجم تقاضا و تعدیل بازار برشمرد.

وی با بیان اینکه قیمت میوه‌ها بر اساس شرایط بازار تعیین می‌شود خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا از مرغوب‌ترین نوع سیب و پرتقال تولید شده ذخیره‌سازی را برای شب عید و عرضه آن برای کنترل قیمت بازار انجام شود.

جانشین سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه در مجموع بیش از دوهزار تن مواد غذایی در استان بوشهر توزیع می‌شود گفت: برای تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم و مسافران نوروزی 2 هزار تن گوشت مرغ، سیب، پرتقال وبرنج ذخیره سازی شده و در ایام تعطیلات نوروز توزیع می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار