استاندار بوشهر گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رشته‌های پذیرش دانشجو در دانشکده هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزایش دهد.
کد خبر: ۳۶۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 19 January 2017
مصطفی سالاری ظهر امروز در آیین افتتاح دانشکده هنر و معماری خلیج فارس بوشهر با حضور وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بافت تاریخی بوشهر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است اظهار داشت: راه‌اندازی دانشکده هنر و معماری در بافت تاریخی بوشهر تحول مهمی در این بافت ایجاد می‌کند.

وی با قدردانی از توجه وزیر راه و شهرسازی در توجه به بافت‌های تاریخی و احیا آنها تصریح کرد: تکمیل دانشکده هنر و معماری در اولویت طرح‌های وزیر راه  و شهرسازی قرار گرفت که مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم کمک قابل توجهی به این طرح کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح فاز نخست دانشکده هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: تلاش می‌شود فازهای بعدی این دانشکده با مشارکت وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری تکمیل شود.

سالاری با تاکید بر افزایش رشته‌های این دانشکده تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رشته‌های پذیرش دانشجو  در دانشکده هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزایش دهد.

وی با تاکید بر نقش این دانشکده در احیا بافت تاریخی بوشهر گفت: حضور دانشجویان در بافت تاریخی بوشهر زمینه رونق بیش از پیش این بافت و احیاء آن فراهم می‌کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در زمینه توسعه راه‌های مواصلاتی طرح‌های مهمی اجرا کرده است افزود: اکنون در تمامی محورهای اصلی استان بوشهر طرح بزرگراهی افتتاح  و یا در حال اجرا دارد که بخشی از آنها امسال تکمیل می‌شود.

سالاری با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در همه بخش‌ها و شهرستانهای استان بوشهر به صورت میانگین یک پروژه راهسازی دارد گفت: این امر سبب شده که استان  بوشهربه کارگاهی بزرگ در بخش راهسازی تبدیل شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه بزرگراه دیلم به گناوه خاطرنشان کرد: این پروژه گام‌های آخر برای تکمیل طی می‌‌کند و این در حالی است که پروژه بزرگراه اهرم به برازجان، دیر به بوشهر، برازجان به گناوه و خروجی دوم بوشهر روند اجرایی مطلوبی دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار