مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: طرح سپرده ازدواج پیوند مهر برای پرداخت تسهیلات با سود ۴ درصد در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اجرا شد.
کد خبر: ۳۶۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 18 January 2017
مرتضی اکبری در نشست با استاندار بوشهر  با بیان اینکه توجه به حل مشکلات جوانان از اولویت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ازدواج، اشتغال‌زایی و حل مشکلات مددجویان از برنامه‌های مهم این بانک است.

وی از پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان خبرداد و تصریح کرد: در 9 ماه امسال 3 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج  به مزدوجان استان بوشهر پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه  طرح حمایت از زندانیان یکی از برنامه‌های مهم بانک مهر ایران است گفت: برای حمایت از زندانیان یک میلیارد تومان  از اعتبار 2 میلیارد تومانی پرداخت شده و در راستای پرداخت تسهیلات به طرح‌های نهادهای حمایتی از اعتبارات مصوب در این حوزه 80 درصد آن به  مددجویان کمیته امداد و بهزیستی  پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این بانک با نیت خیرخواهانه  است افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده دستگاه‌های مختلف اجرایی از عملکرد بانک مهر ایران رضایت دارند چراکه این بانک با شناخت جامعه هدف خود تسهیلات را به نیازمند واقعی پرداخت می‌کند.

اکبری توسعه الکترونیک را از سیاست‌های بانک مهر ایران عنوان کرد و گفت:  سال گذشته منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران 30 درصد رشد داشته و این رقم در سال جاری تاکنون 28 درصد بوده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از اجرای طرح سپرده ازدواج  پیوند مهر  خبرداد و افزود: بر اساس اجرای طرح جدید سپرده ازدواج پیوند مهر با سپرده‌گذاری مختصر در مدت 3 سال بین 30 تا 60 میلیون تومان تسهیلات 4 درصد به سپرده گذار پرداخت می‌شود.

وی از اجرای طرح باشگاه خیران در بانک قرض الحسنه مهر ایران خبرداد و گفت:خیران در کنار فعالیت‌های خیرخواهانه گردش مالی خود را از بانک مهر ایران دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه سود بانک بانک مهر ایران در سال گذشته 254 میلیارد تومان بوده خاطر نشان کرد: بانک مهر ایران سال گذشته 36 درصد در منابع و 40 درصد  در مصارف رشد داشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار