مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: وزیر راه و شهرسازی فردا به بوشهر سفر که ضمن افتتاح دانشکده هنر و معماری بوشهر، در بازدید از طرح‌های راهسازی، بندری و بزرگراهی مشکلات این پروژه‌ها را بررسی می‌کند.
کد خبر: ۳۶۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 18 January 2017
فرزاد رستمی با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی فردا  به استان بوشهر سفر می‌کند اظهار داشت: در  سفر یک روز عباس آخوندی برنامه‌های مهم و ویژه‌ای تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه در این سفر دانشکده هنر و معماری بوشهر افتتاح می‌شود تصریح کرد: این دانشکده با سرمایه‌‌گذاری 80 میلیاردریال در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع در بافت تاریخی بوشهر ساخته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: ساختمان دانشکده هنر و معماری بوشهر دارای 16 آتلیه، 11 کلاس آموزشی ، دو سالن، سه  سایت کامپیوتری، فضاهای خدماتی، نماز خانه و بخش اداری و فضای آزمایشگاهی است.

رستمی با اشاره به اینکه این دانشکده در راستای باز آفرینی و احیای بافت تاریخی شهر بوشهر ساخته شده گفت: دانشکده یاد شده در دل بافت تاریخی بوشهر با هدف ارتقای علمی، فرهنگی، خدمات آموزشی، جذب و پرورش جوانان علاقمند به تحصیل در رشته‌های شهرسازی و معماری در عمارت « نوذری» استقرار یافته است.

وی تاکید کرد: دانشکده هنر و معماری بوشهر با هدف بالا بردن سطح آموزش در حوزه معماری، ارتقای  تاثیر آموزش‌های تخصصی در زمینه  باز آفرینی پایدار محلات وبازگشت به هویت شهری راه‌اندازی  شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بازدید از بافت تاریخی بوشهر را دومین برنامه سفر وزیر راه و شهرسازی به بوشهر دانست و گفت: بازدید از تاسیسات بندری بوشهر و جزیره نگین به عنوان بزرگترین طرح بندری بوشهر از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به بوشهر است.

رستمی بازدید از محور لاور به دشت پلنگ در شهرستان دشتی را از برنامه‌های این سفر دانست و خاطر نشان کرد: در سفر عباس آخوندی به بوشهر روند اجرایی بزرگراه اهرم به برازجان و محور گزبلند به شیف و خروجی دوم بوشهر بررسی می‌شود.

وی نشست در شورای حمل و نقل و مسکن و بازدید از دهکده گردشگری دریایی بوشهر را از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به بوشهر دانست.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار