رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: در نیمه دوم بهمن‌ ماه تورنمنت چهارجانبه بین‌المللی فوتبال ساحلی با حضور تیم‌های ایتالیا، لهستان، اسپانیا و ایران در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 16 January 2017
مهدی تاج ظهر دوشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره عاشق فوتبال بوده‌اند و این استان در سطح کشور دارای جایگاه ویژه‌ای در عرصه ورزش و فوتبال است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه فوتبال ساحلی کشور در سطح جهان، خاطرنشان کرد: ایران جزو پنج تیم برتر جهان در فوتبال ساحلی است و تلاش داریم که شاهد بهبود جایگاه کشور باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران اضافه کرد: استان بوشهر قطب فوتبال ساحلی کشور است و تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر در سال‌های کشور عنوان قرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی را کسب کرده است و در جهان نیز جزو دو تیم برتر است.

وی از برگزاری تورنمنت چهارجانبه بین‌المللی فوتبال ساحلی در بوشهر خبر داد و بیان کرد: این مسابقات با حضور تیم‌های ایتالیا، لهستان، اسپانیا و ایران به مدت پنج روز در بوشهر برگزار می‌شود.

تاج خاطرنشان کرد: این مسابقات از ۲۶ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و باید تلاش شود که سخت‌افزارها و نرم‌افزارها و شرایط پشتیبانی برای برگزاری این مسابقات فراهم شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود: در صورتی که عملکرد موفقی را در برگزاری این مسابقات شاهد باشیم، هر سال این مسابقات در سطح جهانی برگزار می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار