امام جمعه گناوه گفت: تکلیف احداث دهکده گردشگری دراین شهرستان که از مصوبه های سفرهای استانی دولت تدبیر و امید و از مطالبه های مردم است و تاهنوز معطل مانده باید مشخص شود.
کد خبر: ۳۶۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 16 January 2017
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسین روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: مسئولان استانی باید برای اجرای مصوبه احداث گردشگری گناوه هدیه و ارمغان دولت تدبیر وامید به این منطقه همت و تلاش مضاعف کنند.
وی اظهارکرد: این شهرستان قابلیت و ظرفیت های خاصی دارد که زبانزد خاص وعام است و باید از این فرصت ها بخوبی بهره لازم برده شود.
امام جمعه گناوه گفت: نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این شهرستان که به قطب گردشگری استان بوشهر معروف است، عملکرد و بازدهی نداشته و باید فعال تر شود.
وی افزود: این شهرستان در طول سال بویژه ایام تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت زیادی از مسافران و گردشگران است که امکانات موجود جوابگوی آنان نیست و باید از سوی استان حمایت و پشتیبانی شود.
امام جمعه گناوه همچنین با تسلیت ارتحال جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: به تعبیر رهبرمعظم انقلاب، فقدان هاشمی سخت و جانکاه است و هوش وافر و کم نظیری که داشت تکیه گاهی مطمئن برای مردم و نظام بود.
وی ادامه داد: رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام، شخصیتی بود که دوست و دوشمن به توانایی و تیزبینی ایشان اعتراف کردند و در زمان ارتحالش پرچم های 56 کشور جهان نیمه افراشته شد.
وی با اشاره به اینکه در آستانه فراررسیدن ایام دهه مبارک فجر قرار داریم، افزود: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای حضور مسئولان در میان مردم و بازگو کردن خدمات دولت تدبیر و امید است.
رکنی حسینی اظهارکرد: یکی از دغدغه های رهبرمعظم انقلاب نسبت به دولت، اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته آنان است که باید مسئولان دراین زمینه کوتاهی نکنند و مردم را در جریان خدمات نظام قرار دهند.
وی گفت: مردم شایستگی و لیاقت بهترین خدمات را دارند و هر مدیری باید افتخار کند که گره ای از مشکلات جامعه بگشاید.
شهرستان گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار