مدیرحوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: دفاع از آرمانهای انقلاب تا آخرین لحظه و تلاش برای تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب از ویژگیهای آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.
کد خبر: ۳۶۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 15 January 2017
حجت الاسلام یوسف جمالی روز یکشنبه در آئین هفتمین روز درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد توحید بوشهر افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در پذیریش مسئولیت های مهم پس از انقلاب خود را بخوبی نشان داد و در کنار رهبر معظم انقلاب تا آخرین لحظه مدافع انقلاب بود.
وی اضافه کرد: خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب در مقابله با سیاست های شاهنشاهی و تلاش و تحمل شکنجه های ساواک فراموش شدنی نیست.
جمالی با اشاره به فرموده رهبرمعظم انقلاب 'آیت الله هاشمی رفسنجانی بارها تا مرز شهادت پیش رفت'، گفت: در قرآن کریم خداوند متعال پیامبر خود را مامور به تحمل سختی ها و مشکلات رسالت کرد و دستور استقامت داد اما پیامبر اسلام نه تنها خود استقامت ورزیدند بلکه یارانی با این ویژگی را نیز تربیت کردند.
مدیرحوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: امام راحل این کار بزرگ را انجام دادند و شخصیت هایی مانند آیت الله هاشمی رفسنجانی را تربیت کردند که در مقابل سختی ها و دشواریها مقاومت کردند.
وی اظهارکرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی تربیت یافته مکتب امام راحل بود و برهمین اساس در مقابل سختی ها و دشواری ها مقاومت می کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار