مدیرکل گمرک گناوه گفت: گمرک گناوه در ۹ ماه امسال یک‌ هزار و ۵۰۸ میلیارد ریال درآمد گمرکی وصول کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۳۶۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 15 January 2017
منصور بازیار ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با بیان اینکه  بندر گناوه به سبب نقش آن در اقتصاد و تجارت مورد شناخت همگان است اظهار داشت: برای ارائه خدمات مطلوب به تجار و فعالان اقتصادی و تجاری بندر گناوه به امکانات و تجهیزات لازم مجهز شده است که این مهم امسال ادامه دارد.

وی با بیان این که مسیرهای ترخیص کالا دربندرگناوه فعال شده گفت: مسیرهای سبز، زرد و قرمز از طریق این سامانه اظهار از راه دور برای ترخیص فعال شده که نقشی مهم در سرعت بخشی ترخیص کالا دارد.

وی با اشاره به استقرار سامانه جامع گمرکی در گمرک گناوه افزود: با استقرار این سامانه در گمرک گناوه خدمات به فعالان اقتصادی الکترونیکی شده که این مهم ضمن تسریع در خدمات به مخاطبان از بروز قاچاق کالا و تخلفات جلوگیری می‌کند.

مدیرکل گمرک بندر گناوه از افزایش 26 درصدی درآمد گمرک گناوه خبرداد و بیان کرد: این گمرک در 9 ماه امسال فعالیت‌های مهم در حوزه صادرات و واردات داشته است به گونه‌ای که در این مدت یک‌هزار و 508 میلیارد ریال درآمد وصول کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد افزایش داشته است.

بازیار با اشاره به واردات کالا از گمرک گناوه  خاطرنشان کرد:  در 9 ماه امسال 42 هزار  و 845 تن کالا به ارزش 130 میلیون و 718 هزار دلار از گمرک گناوه وارد کشور شده است.

 وی با اشاره به جایگاه مهم گمرک گناوه در میان گمرکات 15 گانه استان بوشهر افزود: گمرک گناوه در امر فعالیت تجاری و گمرکی در بین گمرکات استان بوشهر مقام سوم بخود اختصاص داده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار