رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی رایگان به روستاها و مناطق محروم تاکنون از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر ۱۲ بیمارستان صحرائی در این استان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۳۶۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 15 January 2017
مرادعلی فولادوند با بیان اینکه رسیدگی به درمان نیازمندان از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر است اظهار داشت:  پزشکان با حضور در بیمارستان صحرایی با خدمت رسانی به مردم نیازمند و محروم، برنامه‌ها و تمرین‌های معنوی انجام می‌دهند و نیازهای درمانی مردم را برطرف می‌کنند.

وی اشاره به راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی برای ارائه خدمات رایگان به نیازمندان مناطق محروم گفت: خدمات درمانی و دارویی بیمارستان صحرایی یاد شده بطور کامل رایگان است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی 12 بیمارستان صحرایی در استان بوشهر تصریح کرد: دوازدهمین بیمارستان صحرایی استان بوشهر از سوی این نهاد در روستای محمد صالحی گناوه برپا شده است.

فولادوند با بیان اینکه بیمارستان صحرایی یاد شده تا 30 دی ماه برپا است گفت: بیمارستان صحرایی محمد صالحی گناوه به مدت پنج روز در  این روستا  پذیرای بیماران بصورت رایگان است.

وی با بیان اینکه 70 نیروی تخصصی پزشکی در بیمارستان صحرایی روستای محمد صالحی مشارکت دارند خاطرنشان کرد: روزانه 8 پزشک متخصص و4 پزشک عمومی خدمات خود را به مراجعه کنندگان به صورت رایگان ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه تمام بخش‌های پزشکی در بیمارستان صحرای محمد صالحی گناوه رایگان خدمات ارائه می‌دهند افزود:  در این بیمارستان  بخش‌های سونوگرافی، آزمایشگاه، تزریقات، رادیولوژی، داروخانه در قالب خدمات کلینکی و پاراکلینیکی به بیماران عرضه می‌شود.

فولادوند تاکید کرد: بیماران در صورتی که نتوانند در این بیمارستان صحرایی خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند به بیمارستان‌های مرکز استان بوشهر ارجاع داده می شوند.

وی از راه‌اندازی سیزدهمین بیمارستان صحرایی استان بوشهر در نیمه دوم بهمن امسال خبرداد و افزود:  سیزدهمین بیمارستان صحرایی جامعه پزشکی استان بوشهر تا نیمه بهمن امسال در یکی از روستای شهرستان دشتستان راه‌اندازی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار