مرحله دوم از طرح امید اجتماعی با موضوع توان افزایی و ارتقای تاب آوری بانوان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بخش ریگ برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 14 January 2017
رئیس هیئت مدیره پایگاه سلامت روان اجتماعی آوای در این برنامه اظهار داشت: در این برنامه که با همکاری امور بانوان نهاد ریاست جمهوری، دفتر امور بانوان استانداری بوشهر، اداره کل بهزیستی استان بوشهر ارائه شده پایگاه سلامت روان اجتماعی آوای مهرگان مجری این طرح در بخش ریگ بود که اولین نشست آن اجرا شد.
خدیجه نظری گفت: در این دوره کارگاه آموزشی که تاکید بر یادگیری مهارت های زندگی دهگانه شده است، آزاده ویسی زاده کارشناس ارشد مشاوره و نائب رئیس آوای مهرگان مدرس این دوره است.

نظری در ادامه بیان داشت: سازمان مردم نهاد آوای مهرگان که تحت نظارت اداره بهزیستی  شهرستان گناوه است با هدف ارتقای سطح سلامت روان مشغول به فعالیت است.

وی در ادامه افزود: این پایگاه تلاش ها و برنامه های زیادی در راستای توانمندسازی بانوان بخش ریگ در دستور کار خود دارد.

نظری خاطرنشان ساخت: در نخستین روز از برگزاری این برنامه که در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش بخش ریگ برگزار شد، فرمانداری گناوه،  بخشداری ریگ و کمیته امداد بخش ریگ همکاری لازم را داشتند.

رئیس هیئت مدیره پایگاه سلامت روان اجتماعی آوای مهرگان در پایان گفت: در این روز در مورد مهارت خودآگاهی با ارائه تمرین ها و تکنیک هایی به بانوان آموزش داده شد و همزمان از کلیپ های انگیزشی و موزیک بی کلام در جهت ارائه آموزش استفاده شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار