رئیس پلیس استان بوشهر گفت: شرور سابقه‌دار و سارق جاده‌های دشتی که با تهدید اسلحه در محور کاکی به خورموج سرق می‌کرد توسط کارآگاهان پلیس دشتی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۳۵۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 07 January 2017
سردار حید عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دشتی با بیان اینکه جرائم خشن در استان بوشهر کاهش یافته است  اظهار داشت: وقوع هر گونه ناامنی و شرورت در استان بوشهر ضمن کشف جرم با متخلفان در کوتاه‌ترین برخورد قاطع و تحویل مقامات قضایی می‌شوند.

وی از دستگیری شرور سابقه‌دار و سارق مسلح جاده‌های دشتی خبرداد و تصریح کرد:  شرور سابقه‌داری که با تهدید اسلحه یک دستگاه خودرو را در محور کاکی به خورموج به سرقت برده بود ، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه  هفته گذشته سرقت مسلحانه خودرو  در دشتی رخ داد گفت:کارآگاهان پلیس آگاهی با تمرکز به روی این پرونده هویت سارق را شناسایی که پس از اقدامات متعدد پلیسی و اطلاعاتی شب گذشته مخفیگاه این شرور در یکی از روستاهای شهرستان دیر شناسایی و محاصره شد.

عباس‌زاده با بیان اینکه متهم یاد شده به سلاح کلاش مسلح بود افزود: این شرور قصد مقاومت داشت ولی با سرعت عمل پلیس و شلیک‌های متعدد متهم دستگیر، یک قبضه اسلحه کلاش به همراه یک تیغه خشاب و10تیر فشنگ مربوطه از وی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به بزه انتسابی  اعتراف کرد خاطر نشان کرد: با بررسی‌های انجام شده این شرور چندین فقره سابقه شرارت و سرقت مسلحانه در سالهای 92 و 93 دارد و تحقیقات در خصوص اعمال مجرمانه این فرد توسط پلیس آگاهی شهرستان دشتی با هماهنگی مرجع قضایی ادامه دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر  با بیان اینکه کشف جرم و برخورد با متخلفان در اولویت برنامه‌های پلیس قرار داد  گفت: تیم‌های تخصصی مقابل با جرائم در استان بوشهر  فعال هستند که در صورت وقوع هر گونه جرم و تخلفی دستگیری آنان در دستور کار قرار می‌گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار