استاندار بوشهر گفت: در هفته آینده شاهد تحولی در تزریق مالی پروژه های مهم استان خصوصا پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور خواهیم بود.
کد خبر: ۳۵۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 06 January 2017
مصطفی سالاری شامگاه پنجشنبه در  نشست شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان در خصوص دستاورد های سفرغ معاون رئیس جمهور به استان بوشهر اظهار داشت: در این سفر یک روزه تصمیمات خوبی حول محور پروژه های مهم و کلان بوشهر خصوصا در بخش اقتصاد مقاومتی گرفته شد.

وی افزود: پروژه ها شامل طرح هایی هستند که مشکلات استان را رفع و استان را به سمت توسعه خصوصا در بحث اشتغال سوق می دهد.

استاندار بوشهر بیان کرد: راه آهن بوشهر-شیراز، کالاهای همراه ملوان، حمل و نقل دریایی و تبدیل آن از سنتی به روش معمول دنیا، طرح تحول کشاورزی دشتستان، مشکلات کم آبی، پروژه های درمانی، ورزشی و راه های مواصلاتی از جمله پروژه هایی بود که در سفر یکروزه توسط معاون رئیس جمهور بررسی شد.

سالاری  گفت: در هفته آینده شاهد تحولی در تزریق مالی پروژه های مهم استان خصوصا پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور خواهیم بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگرچه پیمانکاران طرح های بزرگ ما در استان به دلیل نبود نقدینگی کار را متوقف و یا کند نکرده اند اما این تزریق مالی  باعث می شود که شاهد تحول در پروژه های کلان استان باشیم.

استاندار بوشهر عنوان کرد: طرح های متعددی در راستای اقتصاد مقاومتی در استان برنامه‌ریزی شده است که برخی انجام و برخی دیگر در ماه های آینده فعال خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار