امام جمعه عسلویه با بیان اینکه مسئول باید انقلابی واقعی باشد نه انقلابی‌نما، گفت: مسئول غیرانقلابی به درد نظام اسلامی نمی‌خورد.
کد خبر: ۳۵۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 06 January 2017
حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با بیان اینکه حفظ زبان باعث نجات انسان می‌شود، اظهار داشت: حفظ زبان به معنی سکوت نیست بلکه زبان را از آنچه نهی شد، باز دارد، مثل دشنام دادن.

وی افزود: دشنام دادن به والدین یکی از گناهان کبیره است و پیامبر فرموده است کسی که به پدر و مادر دشنام دهد ملعون است؛ اگر فردی کار خلاف شرع یا خلاف عرفی کند و فرد مقابل او به پدر و مادرش دشنام دهند مثل این است که او خودش به پدر و مادرش دشنام داده است.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان و مدال آوران دانشگاه صنعتی شریف به  بحث پیشرفت‌های علمی اشاره و تاکید کردند که تلاش و حرکت علمی در کشور نباید کند و متوقف شود بلکه باید با شتاب ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: رهبری بر پیشرفت علمی کشور اصرار دارند؛ شاید در سطح کشور در زمینه پیشرفت علمی اهمال و غفلت شده است؛ پیشرفت علمی از ابزارهای موفقیت کشورها است و مسئولان مربوطه در کشور باید به این موضوع نگاه ویژه داشته باشند.

هاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، عوامل پیشرفت را ثبات و ایستادگی در راه دین و انقلاب می‌دانند، بیان کرد: پیشرفت‌های ما در جریان پیروزی انقلاب ودفاع مقدس با وجود انسان هایی حاصل شده که دارای ثبات قدم بودند و در مسیر دین و انقلاب دچار تزلزل نشدند.

وی ادامه داد: باید از افراد متزلزل در راه دین و انقلاب حذر کرد؛ کسانی که اهل ایستادگی و استقامت نیستند باید مواظب بود. مسئول غیرانقلابی به درد نظام اسلامی نمی‌خورد، مسئول باید انقلابی واقعی باشد نه انقلابی‌نما. ویژگی انقلابی بودن ایستادگی بر سر اصول و پافشاری بر آن است. مردم خوب می‌دانند کسانی که متزلزل هستند ثبات قدم ندارند، اینها ضررهای جبران ناپذیری به اصل نظام می‌زنند.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه شائبه اختلاف بین قوه قضاییه و قوه مجریه کشور در فضای رسانه‌ای ذهن‌ها را مشغول کرده است، افزود: این موضوع را اختلاف فرض نکنیم، دشمن می‌خواهد بین قوا اختلاف باشد.

وی با تاکید بر اینکه قضیه حقوق‌های نجومی و وام‌های میلیاردی باید پیگیری و روشن شود و به مردم اطلاع رسانی شود؛ گفت: به پرونده آقا زاده ها باید رسیدگی شود و قانون باید عمل شود و با دانه‌درشت‌ها باید برخورد شود.

‌هاشمی‌نژاد اظهار داشت: برخی افراد مسئول، مردم را محرم نمی‌دانند؛ نظام اسلامی مردم را محرم می‌داند، استفاده ابزاری از مردم صحیح نیست و باید با امثال بابک زنجانی ها طبق قانون برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای هستند که دارند صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند اما برخی سوء استفاده می‌کنند؛ حمله به قوه قضاییه چه در داخل و خارج حساب شده است.

امام جمعه عسلویه افزود:در شرایطی که به انتخابات نزدیک می‌شویم برخی می‌خواهند از فضا موج سواری کنند و بهره‌برادی انتخاباتی داشته باشند؛ می‌گویند شفاف‌سازی می‌کنیم؛ این باید در عمل باشد.

وی با تقدیر از ریاست بیمارستان عسلویه، اضافه کرد: به بنده اطلاع دادند که قرار است برای راه‌اندازی زایشگاه و بخش مامایی ۱۱ نفر نیرو جذب کنند؛ اولویت هم با نیروهای بومی شهرستان است، کسانی که مدارک مربوطه را دارند به بیمارستان مراجعه و ثبت‌نام کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار