رئیس سازمان نظام دامپزشکی گفت: سازمان نظام دامپزشکی بیش از ۳۵ هزار عضو دارد.
کد خبر: ۳۵۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 04 January 2017
محمدرضا صفری در نشست با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه در دو سال گذشته ۲۰۰ فقره به تخلفات صنفی دامی رسیدگی شده گفت: این واحدهای امور دامی و طیور پس از رسیدگی به تخلفات آنها  در راستای دفاع از حقوق مردم و بر اساس شخصیت حرفه‌ای بین ۳ ماه تا شش ماه تعطیل شدند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی از برگزاری کنگره‌های بین‌المللی در امور دامی و طیور خبرداد و افزود: در ۲۰ سال گذشته ۱۷ کنگره بین‌المللی نظام دامپزشکی با حضور صاحب نظران مطرح جهان در ایران برگزار شد.

صفری با اشاره به اینکه سازمان نظام دامپزشکی در حوزه آموزش عالی ورود جدی کرده است گفت: برای راه‌اندازی دانشکده‌های حوزه علوم دامی اقداماتی در حال انجام است که در دانشگاه تهران دکتری دامپزشکی با ۷ گرایش راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: امسال ۴ واحد دامی طب بلایای دامی و پیشگیری از بیماری‌های این عرصه  در دانشگاه تهران تدریس شده است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی با تاکید بر توجه به تغذیه سالم در همه عرصه‌های جامعه خاطر نشان کرد: سلامت تغذیه در قوای نظامی یکی از اولویت‌های سازمان نظام دامپزشکی است که در این عرصه سلامت مواد غذایی دامی در نیروهای مسلح تقویت می‌شود.

صفری با بیان اینکه سازمان نظام دامپزشکی از نهادهای مردم محور محسوب می‌شود تصریح کرد: سازمان نظام دامپزشکی بیش از ۳۵ هزار عضو دارد و از نهادهای مردم محور محسوب می‌شود.

وی اشاره به توانمندی استان بوشهر در عرصه آبزی‌پروری و شیلات گفت: با توجه به این ظرفیت برگزاری کنگره بهداشت آبزیان در استان بوشهر یکی از برنامه‌ها است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار