فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی، ایجاد فضای معنوی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های حوزه مقاومت بسیج پارس جنوبی است.
کد خبر: ۳۵۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 04 January 2017
ایوب بنوی بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان سپاه امام صادق(ع) و مسئولان منطقه ویژه پارس جنوبی با بیان اینکه حاکم شدن تفکر بسیجی در هر عرصه‌ای موفقیت در پی دارد اظهار داشت: طرح‌ها و فازهای پارس جنوبی پس از تحریم‌های ظالمانه بر اساس سیاست‌های اقتصادی مقاومتی و با تفکر و فرهنگ بسیجی با تلاش متخصصان اجرایی و تکمیل شد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی در منطقه پارس جنوبی ترویج یافته است تصریح کرد: این تفکر در تمامی لایه‌های منطقه پارس جنوبی ترویج یافته که نقش مهم و موثری در طرح‌ها و برنامه‌ها دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه پارس با تاکید بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی در منطقه پارس جنوبی افزود: توسعه فعالیت‌های فرهنگی، ایجاد فضای معنوی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فعالیت در حوزه پدافندغیرعامل، سازمان‌دهی گروه‌های تخصصی و بسیج سازندگی از اولویت‌های این بسیج  است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان عسلویه نیز با بیان اینکه منطقه ویژه پارس حمایت مناسبی از فعالیت‌های بسیج دارد تاکید کرد:مردم ایران اسلامی همواره در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب حضور دارند و استکبار را ناکام گذاشته‌اند.

سرهنگ حسین تمیمی‌نیا با بیان اینکه بسیجیان در هر صحنه‌ای که نیاز به حضور بوده پیشگام هستند افزود: حضور به‌موقع یکی از شاخصه‌های بسیج است و در مقابل دسیسه‌های دشمن با هوشیاری و بصیرت ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به شناخت و دفع آفات از مهمترین کارکردهای بسیج است، بیان کرد: بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای تعهد و مسئولیت‌های سنگینی است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان عسلویه با تقدیر از همکاری‌ها و مساعدت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، خاطرنشان کرد: منطقه ویژه پارس حمایت مناسبی از فعالیت‌های بسیج دارد.

تمیمی‌نیا ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات محمدتقی علوی فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه پارس برای  ایوب بنوی به عنوان فرمانده جدید این حوزه آرزوی موفقیت کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار