شهردار بوشهر گفت: بیش از ۷۰ پروژه عمران شهری در بوشهر در حال اجرا است که بخش اعظمی از آنها تا دهه فجر تکمیل و افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۵۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 04 January 2017
غلامعلی‌ میگلی‌نژاد صبح امروز در بازدید از روند اجرایی طرح‌های عمران شهری بوشهر با بیان اینکه روند اجرایی طرح‌های عمران شهری تسریع یافته اظهار داشت:  برای اجرای طرح‌های عمران شهری 160 میلیارد تومان تصویب شده که تخصیص  بخشی از آنها سبب تسریع در این طرح‌ها شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی احداث مجموعه ورزشی ساحلی بوشهر خبرداد و تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم بوشهر ساحل زیبای خلیج فارس است که از این ظرفیت در راستای طرح‌های عمرانی، تفریحی، رفاهی و ورزشی استفاده می‌شود.

شهردار بوشهر با بیان اینکه مجموعه ورزشی ساحلی بوشهر با اعتبار 10 میلیارد ریال اجرا شده گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت 14 هزار مترمربع  در مدت چهارماه ساخته می‌شود.

میگلی‌نژاد با بیان اینکه این مجموعه ورزشی دریایی شامل دو زمین ورزشی ساحلی برای فوتبال و والیبال است تصریح کرد: سکوی تماشاگران این مجموعه ورزشی ظرفیت یک‌هزار و 200 نفر را دارد و فضای نرمش و پیست دو و میدانی برای آن پیش بینی شده است.

وی از اجرای فانوس دریایی در ساحل بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: اجرای پروژه فانوس دریایی به عنوان نماد شهر ساحلی بوشهر از دیگر یرنامه‌ها است که با توجه به روندی که اجرای طرح‌های عمران شهری در پیش است بخش عمده‌ای از آنها تا دهه فجر امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

میگلی‌نژاد بیان کرد: بیش از 70 پروژه عمران شهری در بوشهر در حال اجرا است که بخش اعظمی از آنها تا دهه فجر تکمیل و افتتاح می‌شود.

شهردار بوشهر از اجرای بزرگ ترین پروژه چرخ و فلک کشور در بوشهر خبرداد و گفت: این پروژه از جمله پروژه‌های شاخص شهرداری بوشهر است که هم اکنون در حال اجرا  است.

میگلی‌نژاد با اشاره به تکمیل میدان غدیر بوشهر افزود: عملیات اجرای پروژه  موزاییک فرش پیاده رو خیابان آیت الله طالقانی که در قالب این پروژه موزاییک فرش و آسفالت پیاده رو در حدفاصل خیابان خبرنگار تا خیابان هجرت انجام  می‌شود.

وی مساحت اجرای این پروژه را  سه هزار و 740 متر مربع  دانست و با بیان اینکه موزاییک فرش آن  به طول 340 متر و ظرف مدت پنج ماه اجرا  می‌شود افزود:  اعتبار پروژه یاد شده 1.3 میلیارد ریال برآورد شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار