امام جمعه بوشهر گفت: دفاع از انقلاب اسلامی از رسالت‌های مهم طلاب و روحانیون است که در این راستا طلاب حوزه‌های علمیه استان بوشهر بصیرت جهادی می‌شوند.
کد خبر: ۳۵۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 02 January 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز  در نشست با مسئول و کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی  ثمره خون شهدای والامقام در راستای رسالت  پیامبر گرامی اسلام محقق شد اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ایران، تابشی از نور رسول الله(ص)، محصولی از شجره طیبه  حوزه  علمیه و نعمتی برای تاریخ جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه روحانیون نقش مهمی در ارائه خدمات به جامعه دارند تصریح کرد: میزان ایمان، تقوا، اخلاق و بصیرت انسان‌ها به ویژه روحانیت نه تنها در همراهی بلکه مجاهدت و پیشتازی در خدمت به این انقلاب است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آرزوی اهل بیت(ع) و روحانیت در طول تاریخ انقلابی همچون انقلاب اسلامی ایران بوده است، افزود: امروز انقلاب اسلامی برای جهان تعیین تکلیف می‌کند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه مکتب اهل بیت(ع) در طول تاریخ، هیچگاه به این صراحت و گستردگی نمود نداشته است گفت: این نعمت بزرگی است که همگان به ویژه حوزه  علمیه باید از آن حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تا قبل از انقلاب تاثیر و گسترگی حوزه  علمیه در سطح جهان به این میزان نبوده، تصریح کرد: تمام روحانیون ما باید پاسدار انقلاب باشند و علاوه بر تولید علم، در صحنه  دفاع از آن حضور فعال داشته باشند.

امام جمعه بوشهر  با بیان اینکه روحانیت از حیث وظیفه، نخستین گروه متنعم این انقلاب هستند تاکید کرد: وظیفه سازماندهی این گروه، بر عهده بسیج طلاب است و هر روحانیتی که از انقلاب دفاع نکند، در تقوا، بصیرت و فهم فقهی او شک ایجاد می‌شود.

صفایی بوشهری با تاکید بر نقش مهم بصیرت در دفاع از انقلاب و ولایت افزود: دفاع از انقلاب  اسلامی از رسالت‌های مهم طلاب و روحانیون است که در این راستا طلاب حوزه‌های علمیه استان بوشهر بصیرت جهادی می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه‌های علمیه استان بوشهر، باید بصیرت جهادی، مترتب بر حضور و مجاهدت ایجاد کنیم و امروز انقلاب اسلامی به چنین بصیرتی نیاز دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بصیرت جهادی امری مهم و ضروری است گفت: بصیرت جهادی، با آموزش و دفاع در مقابل توهماتی که دشمن در جامعه رواج می‌دهد امری مهم و ضروری است که ایجاد می‌شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه با تاکید بر استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان در امر معرفتی تصریح کرد: علاوه بر استفاده از ظرفیت درون حوزوی، از ظرفیت فارغ‌التحصیلان که نوعی مرکز معرفتی هستند و مغفول مانده‌اند، بیش از پیش استفاده شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تقسیم بندی اقشار جامعه به خاکستری، انقلابی و غیرانقلابی، اظهار داشت: بسیج طلاب باید برای هر سه قشر برنامه داشته باشد و در استان بوشهر که در معرض تیرهای وحشتناک دشمن قرار دارد، روحانیت در صدر بوده و با افتخار در خدمت بسیج و سپاه است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار