با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تکواندوی استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون تکواندو، غلامرضا کشتکار برای پنجمین دوره متوالی در سمت رئیس هیئت تکواندو این استان ابقا شد.
کد خبر: ۳۵۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 02 January 2017
مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و دیگر اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

در این مجمع رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه استان بوشهر در رشته تکواندو دارای ظرفیت بالایی است اظهار داشت: استان بوشهر در ورزش تکواندو یکی از استان‌های پیشرو است که ورزشکاران این استان در مسابقات گوناگون دارای مدال‌های رنگارنگ هستند.

سید محمد پولادگر افزود: ورزشکار تکواندوکار بوشهری در سال 2014 در مسابقات جهانی آذربایجان موفق به کسب مدال نقره شد که نشان از جایگاه این ورزش در استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه مربی تیم ملی تکواندو نونهالان از استان بوشهر است تصریح کرد: انتظار می‌رود استان بوشهر همچون گذشته به جایگاه اصلی خود برگردد که این مهم مستلزم این است که به لیگ کشوری برگردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با بیان اینکه در تمام شهرستان‌های استان بوشهر هیئت تکواندو فعال است اظهار داشت: انتظار می‌رود هیئت تکواندو استان بوشهر با درآمدزایی در این رشته سال آینده در لیگ کشوری شرکت کند.

احمد بهروزیان‌فر با بیان اینکه هیئت تکواندو استان بوشهر باید کلاس‌های آموزش داوری و مربی‌گری برگزار کند افزود: اکنون 11 مربی بین‌المللی در استان بوشهر در رشته تکواندو فعالیت می‌کنند که امید است فدراسیون تکواندو نظارت بیشتری به استان‌ها در رفع مشکلات آنان داشته باشد.

وی با تاکید بر تقویت بنیه مالی هیئت تکواندو استان بوشهر افزود: با توجه به شرائط خوب آب و هوایی استان بوشهر، انتظار می‌رود در نیمه دوم سال مسابقات تکواندو کشوری و اردوهای تیم ملی در استان بوشهر برگزار شود.

در این مجمع، پس از رای گیری غلامرضا کشتکار برای پنجمین دوره متوالی به مدت 4 سال در سمت خود رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر ابقا شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار