مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: با راه اندازی 2 غرفه جدید بازیافت در شهر بوشهر شمار غرفه های بازیافت این شهر به 6 غرفه افزایش یافت.
کد خبر: ۳۵۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 01 January 2017
مسعود غلامزاده فرد افزود: پیش از این چهار غرفه بازیافت در سطح خیایانهای لیان غربی، جانبازان، باهنر و کنار میدان رفاه شهر بوشهر فعالیت داشتند.
وی اضافه کرد: 12 غرفه جدید نیز در خیابان شهید عاشوری و خیابان امامزاده بوشهر استقرار یافتند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر گفت: راه اندازی 2 غرفه جدید برای پاسخ به درخواست فراوان شهروندان در خیابانهای شهید عاشوری و امامزاده برای محلات جنوبی صورت گرفته است.
غلامزاده فرد با اشاره به ساعت کاری غرفه های بازیافت در شهر بوشهر گفت: غرفه بازیافت در نوبت صبح از ساعت 8 تا 12 و در نوبت عصر 16 تا 18 خدمات خود را به شهروندان ارائه می دهند.
وی در ارتباط با محور فعالیت غرفه های بازیافت در شهر بوشهر گفت: غرفه های یاد شده با جمع آوری مواد بازیافتی مانند پلاستیک، شیشه، انواع فلزات از شهروندان هدایایی از قبیل مواد شوینده، دستمال کاغذی، کیسه زباله و سایر اقلام مشابه اهدا می کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: همچنین خودروهای این سازمان در سطح شهر اقدام به جمع آوری مواد بازیافتی می کنند و براساس زمان بندی های صورت گرفته به درمنازل تمامی شهروندان مراجعه و با تحویل پسماندهای بازیافتی کیسه های آبی رنگ ویژه بازیافت را به شهروندان اهدا می کنند.
وی یادآور شد: با تدابیر پیش بینی شده پسماندهای الکترونیکی در شهر بوشهر شامل قطعات تلفن همراه، باطری و لامپ نیز برای جمع آوری مواد بازیافتی خطرناک از شهر جمع آوری خواهند شد که در این زمینه نیز انتظار داریم شهروندان بوشهری یاری رسان سازمان مدیریت پسماند برای گسترش فرهنگ بازیافت باشند.
غلامزاده تاکید کرد: هم اکنون 5 درصد از پسماندهای شهر بوشهر بازیافت می شود که افزایش این میزان بازیافت را در اولویت است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار