مراسم استقبال از آیت الله العظمی نوری همدانی امروز چهارشنبه نهم اردیبهشت،ساعت 18:30 از فرودگاه شهید صدوقی یزد انجام خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 29 April 2015
حجت الاسلام و المسلمین مدرسی،امام جمعه محمد آباد در خصوص این سفر گفت: یکی از حرکات خوبی که ان شاءالله در ماه رجب در استان شاهد آن خواهیم بود سفر آیت الله العظمی نوری همدانی مرجعیت بزرگ جهان اسلام به یزد است.

وی با اشاره به کهولت سن آیت الله العظمی نوری همدانی تاکید کرد: برنامه ایشان به طریقی خواهد بود که ایشان اذیت نشوند و وضعیت جسمانی ایشان در نظر گرفته شده است.
گفتنی است: حجت الاسلام مدرسی از حضور کمرنگ مسئولین استانداری یزد در جلسه هم اندیشی برای حضور آیت الله نوری همدانی در یزد انتقاد کرد.

این سفر معنوی به دعوت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، علما، مسوولان و گروه های مختلف مردم ولایتمدار بوده که به مدت 6 روز خواهد بود و جزئیات برنامه سفر به شکل زیر اعلام شده است.

آیت الله نوری همدانی عصر روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه سال جاری وارد استان یزد می شود و پس از استقبال توسط نماینده ولی فقیه، استاندار و علمای استان اولین برنامه ایشان زیارت گلزار شهدا خواهد بود.

در پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه دیدار با فرهیختگان و اندیشمندان حوزوی استان یزد است که از ساعت 9 صبح درتالار تربیت معلم یزد آغاز خواهد شد.

در این برنامه علاوه بر سخنرانی آیت الله العظمی نوری همدانی، آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام مدرسی از اعضای شورای حوزه علمیه یزد سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در این مراسم تعدادی از طلاب حوزه علمیه یزد به دست آیت الله العظمی نوری همدانی ملبس به لباس مقدس روحانیت خواهند شد.
معظم له عصر روز جمعه دیداری با عموم مردم در امامزاده سید جعفر محمد(ع) به همراه اقامه نماز مغرب و عشاء خواهند داشت.

عصر روز شنبه و همزمان با میلا پر و خیر برکت امام علی(ع) بنا به درخواست و دعوت مردم بافق ایشان سفری را به این شهر خواهند داشت و بعد از اقامه نمازمغرب و عشاء در امامزاده عبدالله(ع) با مردم این شهر سخن خواهند گفت.

این مرجع تقلید در ادامه سفر خود به استان صبح یکشنبه با خانواده شهدا، ایثارگران و فرماندهان نظامی در حسینیه ثارالله یزد دیدار و گفت وگو خواهند کرد.

این مرجع تقلید در آخرین روز سفر خود به استان یزد و در روز دوشنبه دیداری با دانشگاهیان، فرهنگیان و دیگر اقشار فرهیخته استان خواهند داشت و عصر این روز هم یزد را به سوی شهر مقدس قم ترک می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار