استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های تحول‌زائی برای شهرستان گچساران در سفر دور دوم دولت به استان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۰۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ 05 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در اجتماع مردم گچساران به مناسبت گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: قیام ۱۵ خرداد به این دلیل اهمیت دارد که آغاز حکومت جمهوری اسلامی و حرکت به سمت توحید و خداپرستی و ایستادن در مقابل طاغوت در این روز شکل گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در زمان حکومت طاغوت اسرائیل برای شاه ایران تصمیم می‌گرفت، افزود: امام (ره) علیه اسرائیل در مدرسه فیضیه قم به ایراد سخنرانی پرداخت و به همین دلیل نیرو‌های شاه به مدرسه فیضه حمله کردند و جمعی از طلاب و روحانیون که سمبل آزادی‌خواهی بودند را به شهادت رساندند.

وی بیان کرد: بعد از این حادثه، سربازان شاه امام خمینی (ره) را دستگیر کردند خبر دستگیری امام که به گوش مردم رسید به خیابان‌ها آمدند و تظاهرات کردند، مردم ورامین هم مانند سایر نقاط ایران در میدان حاضر شدند، مردم پیشوا کفن پوش تجمع کردند که سربازان رژیم پهلوی آن‌ها را به گلوله بستند و قیام ۱۵ خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه ماند.

وی به گردنه‌ها و توطئه‌هایی که جمهوری اسلامی طی این سال‌ها از آن عبور کرده، گفت: جمهوری اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) است بنابراین دشمن هر چه تلاش کند و فتنه و توطئه راه‌اندازی کند باز ملت ایران در میدان خواهند ماند.

دکتر احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن سفر دولت به استان اشاره و عنوان کرد: استان در آینده نزدیک میزبان سفر رئیس جمهور و هیات دولت خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برنامه‌های تحول‌زایی برای استان در نظر گرفته شده است که برخی از این کار‌های بزرگ در شهرستان گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: پتروشیمی گچساران، سد چم شیر، پتروپالایشگاه گچساران و زنجیره تولید مرغ از جمله پروژه‌های بزرگ و تحول‌زا در گچساران است ضمن اینکه کلنگ منطقه ویژه اقتصادی گچساران به زمین زده می‌شود.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم که شهرستان گچساران را به عنوان منطقه ویژه اقتصادی در حوزه انرژی معرفی کنیم و امیدواریم این مهم محقق شود.

دکتر احمدزاده با اشاره به اینکه صنایع دیگری برای این شهرستان پایه‌گذاری شده است، به در پیش بودن انتخابات مجلس اشاره و اظهار کرد: سیاسیون انتخاباتی کردن فضای استان را به بعد از سفر دولت موکول کنند.

دکتر احمدزاده خطاب به فرمانداران و روسای ادارات گفت: فرمانداران و روسای دستگاه‌ها خدمت به همه مردم را بدون توجه به دیدگاه سیاسی سرلوحه قرار دهند.

وی با بیان اینکه مدیرانی که قصد حضور در انتخابات را دارند ۱۹ تا ۲۵ خرداد باید از سمت خود استعفا دهند، گفت: علاقمندیم فضای استان بعد از سفر دولت انتخاباتی شود، اما قولی که به همه نامزد‌های انتخاباتی می‌دهم اینکه از آراء مردم صیانت خواهیم کرد.

دکتر احمدزاده با تاکبد بر اینکه خدمت فرمانداران و روسای دستگاه‌ها برای همه مردم باشد افزود: مبادا فرمانداران یا روسای ادارات طوری عمل کنند که مردم گمان کنند کار و فکرشان برای فرد خاصی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار