طرح پیشرفت منطقه‌ای چغادک توسط قرارگاه جهادی شهید برونسی از نگاه داوران به عنوان طرح برتر چهارمین جشنواره ملی جهادگران انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 26 February 2023

به گزارش تابناک بوشهر، چهارمین جشنواره ملی جهادگران با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلابی اسلامی و مسئولین امر در حالی به کار خود پایان داد که طرح پیشرفت منطقه‌ای چغادک توسط قرارگاه جهادی شهید برونسی بعنوان طرح برتر ملی در این عرصه از نگاه داوران انتخاب شد.

مسئول قرارگاه مردمی و جهادی شهید برونسی شهرستان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح پیشرفت منطقه‌ای چغادک در مدت چهار سال با فعالیت میدانی و تئوری بیش از ۱۱ هیئت امنا گروه و ۲۰۰ عضو جهادی و در چهار سطح چهار ساله با هدف تحول و توانمندسازی محلات شهر چغادک در عرصه‌های آموزشی، درمان و سلامت، اشتغال، عمرانی و کالبدی، فرهنگی و ورزش و نشاط با رویکرد اجتماعی محور تدوین شده است که امروز به عنوان طرح برگزیده چهارمین جشنواره ملی جهادگران در عرصه پیشرفت منطقه‌ای از بین هشت هزار طرح ارسالی توسط سه هزار نفر انتخاب شد.

حیدر قایدی افزود: در این طرح نقش قرارگاه جهادی شهید برونسی به عنوان حلقه میانی میان حاکمیت و هسته‌های مردمی تعریف می‌شود که با توانمندسازی هسته‌های مردمی به هسته‌های تخصصی در کارگروه‌های هشت گانه نسبت به رفع، کاهش، توقف و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی برنامه ریزی و عملیات‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.

مسئول قرارگاه جهادی شهید برونسی مهمترین تمایز این طرح را با طرح‌های دیگر در جشنواره را جامع بودن طرح، مردم پایه بودن طرح، تمرکز عملیاتی داشتن، اولویت بر مستضعفین، مسئله محور و نهاد ساز بودن دانست و اظهار داشت: مهمترین هدف ما در این طرح پایداری امنیت اجتماعی با مشارکت دهی هسته‌های مردمی برای حل مشکلات مردم است.

قایدی خاطر نشان کرد: این طرح در مدت یک ساله گذشته برای بیش از ۲۰ نفر از اساتید عرصه پیشرفت، مسئولین ملی و محلی ارائه گردید است و دارای ۸ مشاور برتر ملی در عرصه‌های پیشرفت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار