امام جمعه گناوه:
امام جمعه گناوه گفت: حل مشکل زمین تل چیتی خواسته مردم است که انتظار می رود مسئولان استان بوشهر در حل مشکل کمک و پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ 31 January 2023

به گزارش تابناک بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به برخی از دغدغه‌های مهم فرهنگی مردم اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده مسافران و تقارن تعطیلات نوروز امسال با ماه مبارک رمضان دو موضوع روزه خواری و کشف حجاب از دغدغه‌های امسال است.

امام جمعه گناوه افزود: با توجه به حجم گسترده مسافران تظاهر به روزه خواری و موضوع کشف حجاب توسط افرادی معدود در این ایام نیازمند مدیریت است تا با مدیریت مناسب این دغدغه‌ها رفع شود.

وی با اشاره به موضوع اشتغال جوانان بومی نیز اظهار داشت: موضوع اشتغال از خواسته‌های مردم و جوانان شهرستان از مسئولان استان است و در این زمینه نیاز مند کمک و پیگیری مسئولان هستیم.

امام جمعه گناوه با اشاره به مشکل زمین‌های تل چیتی گناوه گفت: حل مشکل زمین تل چیتی خواسته مردم است که فرماندار گناوه در این زمینه پیگیر هستند و انتظار داریم مسئولان استان بوشهر در این زمینه پیگیری و کمک کنند تا آسیب‌ها در این زمینه نیز برطرف شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه تاکنون مصوبات خوبی داشته است که در این شهرستان اجرایی شده و جلسات آن به طور مستمر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار