فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بسیجیان با نبیین، روشنگری و بصیرت افزایی آگاهی در سطح جامعه را نسبت به دشمنان افزایش دهند.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 26 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن ریحانی امروز (پنجم آذر) در اجتماع سراسری بسیجیان در حسینیه ثارالله کرمانشاه، اظهار کرد: امام خمینی (ره)، یازده ماه قبل از آغاز جنگ تحمیلی فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد،تا قبل از ورود بسیجیان به حوزه مقابله با دشمنان در دوران جنگ هشت ساله تحمیلی، نیرو‌های ارتش و سپاه بیش از ۲۰ عملیات را طراحی کرده بودند که در هیچ کدام از این عملیات‌ها پیروزی نصیب نیرو‌ها نشده بود که با پای کار آمدن بسیجیان پیروزی‌ها ما در قالب فتح المبین‌ها و کربلا‌ها و... شکل گرفت.

وی افزود: امروز صف بندی دشمن بر روی اعتقاد و آرمان های ما است و جنگ اعتقادی علیه ما راه افتاده بسیج باید برای مقابله با این مشکلات برای مواجهه با دشمنان در حوزه های مختلف بستر سازی کند.

وی تصریح کرد: بسیجیان باید به لحاظ اخلاق دین و سیاست سرآمد باشند  که اگر غیر از این باشد به بسیج ظلم شده است.

وی یکی از ماموریت های بسیج را مردمی کردن امنیت دانست و گفت: روشنگری و بصیرت افزایی از بسیجیان انتظار می‌رود، گفت: وقت آن است که بسیجیان به تبیین و روشنگری در مورد دشمنان پرداخته و با بصیرت افزایی جامعه را با دشمنان آشنا کنند.

ریحانی ادامه داد: جامعه و نظام اسلامی از بسیجیان انتظار دارد اخلاق و معنویت را سرلوحه کار خود قرار دهند، چون اگر اخلاق و معنویت از بسیج گرفته شود هویت بسیج خدشه دار خواهد شد.

وی ادامه داد: روحیه بسیجی به معنی مهربانی با دوستان و امید دهی به آن ها است یعنی اینکه با دوستان مهربان بوده و به آن‌ها امید بدهیم و با دشمنان انقلاب سرسخت باشیم و محکم البته با اخلاق؛ کما اینکه در جریانات اخیر کشور با همه شیطنت‌های دشمنان، بسیجیان از دایره اخلاق و ادب خارج نشدند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم بسیجیان در متن مردم بوده و با راه اندازی هیئت‌های اندیشه ورز در پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش آفرینی داشته باشند، گفت: دشمن شناسی یکی از ماوریت های بسیج است و دشمنان و خائنین داخلی و خارجی هرچه تدر توان داشتند به کار گرفتند تا ایران را به زانو در آورده و نظام اسلامی را تجزیه کنند و اقتدار نظام اسلامی را خدشه دار کنند.

وی تشریح کرد: پس از راهپیمایی پرشور ۱۳ آبان دشمنان وقتی حضور مردم را در صحنه دیدند به ترساندن و ترور و تهدید بسیجی‌ها و تیراندازی کردن به سوی آنان روی آوردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار