تابناک هرمزگان// نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه افرادی که ریشه در تل‌آویو و پول‌های عربستان دارند بسیج را بی‌ریشه می‌دانند که امری مضحک است، گفت: بسیج در صدر اسلام ریشه دارد.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 26 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در همایش تجلی، اقتدار و مقاومت بسیج که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: شعارهایی از حلقوم نااهلان و نابخردان شنیده می‌شود و بسیج ما را به بی‌ریشه بودن متهم می‌کنند.

وی با اشاره به ریشه‌های بسیج در صدر اسلام، عنوان کرد: بنیان بسیج در سه محور بدریون، شرطه‌الخمیس و عاشورا قابل جست‌وجو است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: بدریون همان پیشکوتان جهاد هستند که در جنگ بدر آن افتخار را آفریدند‌ و امروز نیز با لشکر فرزندان بدریون به جنگ با دشمنان می‌رویم و در میادین دفاع از حریم حرم چنان سیلی‌ به دشمن زدیم که هنوز متحیر هستند.

عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: شرطه‌‌الخمیس پشگامان و رزمندگان صف اول جنگ‌ها هستند و به عنوان قلب لشکر و جان‌باختگان شناخته می‌شوند. بسیجیان جان خود را در راه ولایت قرار داده‌اند و در صف اول و قلب جبهه قرار داده است به همین جهت بسیج شرط‌الخمیس است. 

وی با ذکر این نکته که بسیج ریشه در عاشورا دارد، تشریح کرد: افرادی که در کربلا جان خود را فدای حسین ابن علی(ع) کنند بسیجی بودند. بسیجیان جان و خون خود را در طبق اخلاص قرار داده‌اند.

امام جمعه بندرعباس گفت: افرادی که بی‌ریشه هستند و یا باید در تل‌آویو و پول‌های کثیف عربستان ریشه آن‌ها را جست‌وجو کرد به بسیج حمله می‌کنند و بسیجیان را بی‌ریشه می‌دانند که مضحک است.

عبادی‌زاده مطرح کرد: بسیجیان آماده‌اند که در راه ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کنند و امروز روز بیعت بسیج با رهبر معظم انقلاب است و آمادگی خود را برای صیانت از انقلاب و تحویل این انقلاب به امام زمان (عج) اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام//

منبع: تسنیم
برچسب ها: بسیج ، عبادی ، امام جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار