رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رییس پلیس راه استان کرمانشاه از اعزام روزانه ٧٠ تیم پلیس راهور به محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ 26 November 2022

کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه بارش‌ها از روز گذشته
آغاز شد و شدت یافت، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفتیم، تیم‌های گشتی در مکان‌هایی که مستعد بارندگی بیشتری بودند استقرار یافتند.

وی افزود: مقابل پاسگاه‌های پلیس راه استان به تمام رانندگان عبوری هشدار‌های لازم را ارائه دادیم که نحوه رانندگی در هوای بارانی اطلاع رسانی شود، همچنین اطلاع رسانی لازم در خصوص وضعیت محور‌هایی که در مقابل راهشان بود، ارائه شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: از طریق ادارات آموزش و پرورش همچنین بخشداری‌ها توصیه‌هایی لازم را ارائه دادیم تا سرویس‌هایی که دانش آموزان در راه‌های روستایی سفری و بین شهری جا به جا می‌کنند، حتما توجه ویژه و لازم را به شرایط بارندگی داشته باشند تا حادثه‌ای بروز نکند.

وی گفت: با مجموعه اقدامات انجام شده و تیم‌های عملیاتی که به صورت مستمر در جاده‌ها حضور داشته و هشدار‌ها و تذکرات لازم را رعایت کردند، خوشبختانه بارندگی‌ها مشکل خاصی به وجود نیاورد و حادثه ترافیکی خاصی بروز نکرد.

دستغیب تاکید کرد: در هنگام بارندگی‌ها با توجه به تجربیاتی که داریم جا‌هایی که احساس کنیم بارش‌ها بیشتر آنجا را درگیر می‌کند مانند گردنه‌ها و یا محل‌های نزدیک رودخانه‌ها و مقاطعی که حادثه ساز و مستعد حادثه هستند از قبل شناسایی شده و تیم‌ها و اقدامات عملیاتی مان را بیشتر در این نقاط متمرکز می‌کنیم.

وی گفت: به صورت روزانه ۷۰ تیم را ساماندهی و به محور‌های مواصلاتی استان اعزام می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار