رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه در دوران ۲ سال و اندی کرونا، گسست بین نسلی اتفاق افتاد، گفت: دشمن از گسست دوران کرونا برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ 26 November 2022

به بهانه کرونا درهای بی دروازه و بی حصر فضای مجازی باز شد

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز با اشاره به اینکه در عرصه های مختلف افرادی به عنوان کارگزار نظام نفوذ پیدا کردند و نصایح پیر خردمند این انقلاب را نفهیدند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فریاد می زدند تهاجم و ناتوی فرهنگی را جدی بگیرید زیرا دشمن به دنبال ایجاد گسست در بین نسل ها است.

وی تصریح کرد: افسوس که به بهانه کرونا ۲ سال بین بسیاری از برنامه های معنوی ، برنامه هایی که بیدارگر نسل جوان ما بود گسست ایجاد کردند و خیلی از برنامه ها تعطیل شد.

پورخاقان ادامه داد: این فضای مجازی که رهبر بصیر انقلاب از همان ابتدا چقدر فریاد زدند که باید اینترنت ملی داشته باشیم و باید خودمان فضای اینترنت را در دست بگیریم، ولی توجه نشد و به بهانه کرونا درهای بی دروازه و بی حصر این فضای لایتناهی فساد را بر روی نوجوانان و جوانان باز کردیم.

وی اضافه کرد: ۲ سال این فضا را تحویل نسل جوان و نوجوان دادیم در حالیکه در کشورهایی مثل آمریکا اجازه ورود تلفن همراه به مدارس را نمی دهند یا حتی در خارج از این محیط آن در دست بگیرند، ولی فرزندان ما در این ۲ سال گوشی همراه و تبلت به راحتی در اختیار گرفتند و اکنون نمی توان این دستگاه را از آن ها جدا کرد.

وی گفت: در این مدت فقط ۲ ساعت درس بود و مابقی ساعات معلوم نبود فرزندمان در کجای این فضا سیر می کنند که نتیجه آن تعطیلی مساجد و مراسم بزرگداشت شهدا بود و گسست بین نسلی در طول این حدود سه سال اتفاق افتاد در صورتیکه می توانستیم از شبکه های تلویزیونی ایران برای آموزش استفاده کنیم.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز در یک جنگ ترکیبی هستیم، افزود: برنامه هایی را که دشمن نتوانست در این ۴۰ سال به هدف خود برسد از گسست دوران کرونا استفاده کرد و به خیال باطل خود ضربه آخر را زد و ورود کرد ولی مردم با او همراهی نکردند.

وی تصریح کرد: جنگ دشمن امروز یک جنگ ترکیبی بود و همه چیز را پای کار آوردند، از سلبریتی هایی که خودشان درست کرده بودند و از عناصر فرهنگی که خارج نشین بودند و عناصر فراری به یک صورت دیگر و از خلاءهای ایجاد شده در داخل و مشکلات اقتصادی به یک صورت دیگر که شعار هم پیدا کردند و بهانه به دستشان افتاد.

مردم با دشمن همراهی نکردند

پورخاقان ادامه داد: مرگ این مرحومه زمینه را فراهم کرد برای اینکه آن ها به خیال خودشان نقشه آخر را پیاده کنند که از طرفی یک خانم بود شعارهای فمنیستی دادند و یک شهروند کرد و اهل سنت بود که می توانست زمینه های آتشی در کشور فراهم کند که نشود جلوی آن را گرفت ولی مردم همراهی نکرده و زود متوجه باطل آن ها شدند.

وی اضافه کرد: مردم ایران پیرو ولایت ماندند و امسال ۱۳ آبان تبدیل به یک نمایش ملی حمایت از جمهوری اسلامی شد و امسال خیل عظیمی در این مراسم حضور یافتند و دیدند آنجایی که اغتشاشگر و مزدوران خارجی ورود کردند و به دنبال کشته سازی بودند چگونه مردم با تمام وجود در مقابلشان ایستادند.

وی گفت: شهید سید روح الله عجمیان که در کف خیابان به بدترین وضع شکنجه شد و به شهادت رسید یعنی ندای مردم و حضور مردم و طلبه شهید آرمان الله وردی که در تهران آنگونه به شهادت رسید و نیروهای انتظامی که در اقصی نقاط کشور به فجیع ترین وضع به شهادت رسیدند نشان داد راه مردم از اغتشاشگر جداست و خونی که برای حقانیت جمهوری اسلامی از ۱۴۰۰ سال پیش برای دفاع از اسلام به زمین ریخته شد همیشه می جوشد.

وی افزود: این فتنه هم جمع خواهد شد و شده است و اتفاق دیشب که پیروزی تیم ملی بود بسیار میمون و مبارک بود در حالیکه دشمن کار زیادی کرده بود.

پورقان تصریح کرد: بسیج کلید تشکیل یک لشکر بزرگ برای جهان اسلام است که نه فقط برای دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی و نه فقط برای منطقه بلکه یک لشکر بزرگ جهانی برای آماده شدن جهان و استقبال از موعود بزرگی که خواهد آمد و این جهان را از پر از عدل و داد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: بسیجی همانگونه که مقام معظم رهبری توصیف کرده اند کسی است که دارای ویژگی هایی است که از جمله آن ها بسیج نیرویی کارآمد برای تمام میدان ها است.

تا بسیج هست آسیبی به نظام نمی رسد

پورخاقان اضافه کرد: تا زمانی که روحیه بسیجی در کشور است و تا زمانی که ندا و خلوص بسیجی در کشور طنین افکن است به این نظام آسیبی نخواهد رسید به شرط اینکه این روحیه را در تمام عرصه ها حفظ کنیم.

وی گفت: امروز بسیجی یعنی کسی که در هر جایی که کار می کند کار خود را به نحو احسن انجام دهد، بسیجی یعنی کسی که با فساد اقتصادی مبارزه می کند و دست های خائنانه رانت خواران را می برد و قطع می کند و نمی گذارد این دست های اختاپوسی اقتصاد مملکت را به نابودی بکشد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور بیان داشت: بسیجی کسی است که در سازمان و اداره خود ایجاد امید برای جوانان جامعه بکند و جوان باید بداند آینده ای بسیار خوب برای نظام جمهوری اسلامی ترسیم شده و اگر تاریکی و سیاهی وجود دارد این تاریکی ها و سیاهی ها نشات گرفته از هجمه های دشمن ناشی از نیروهای نفوذی و خارجی است.

پورخاقان با بیان اینکه البرز استانی است که ایرانچه است و با اقوام های مختلف توانسته اند اینگونه استان را مدیریت کنند، اظهار داشت: سازمان قضایی نیروهای مسلح برای صیانت از نیرو است و آنجا که به جرم رسیدگی می کنیم برای حفظ سلامت و صیانت از نیروهای مسلح است.

وی یادآور شد: سازمان قضایی برنامه های خود را بر پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح متمرکز کرده است و این در حالی است که سالمترین نیروهای نظامی دنیا در ایران هستند که زیر نظر یک فرماندهی جامع الشرایط خدمت می کنند.

وی گفت: این نیرو پشتوان مردم است و وقتی سیل می آید در کف بیابان ها و رودخانه ها و خانه ها به مردم خدمت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار