رئیس اداره موزه فاطمی از بازدید ۴ هزار دانش آموز قمی در قالب ۷۰ گروه از موزه فاطمی خبر داد و گفت: این طرح از ۲۸ مهر با ارائه تخفیف ۸۰ درصدی شروع شده و تا دهه کرامت سال بعد ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ 26 November 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام محمدباقر مشکاتی، رئیس اداره موزه فاطمی(موزه حرم مطهر بانوی کرامت)، گفت: ۷۰ گروه دانش آموزی از مدارس استان قم در قالب طرح «در مکتب بانوی تمدن ساز» با هماهنگی و ارائه تخفیف ۸۰ درصدی از موزه فاطمی بازدید کرده اند.

وی افزود: در قالب این طرح کارشناسان موزه بر محور گفتمان و چیدمان جدید موزه که بر اساس سفر تاریخی و تمدن ساز کریمه اهل بیت سلام الله علیها از مدینه به قم و آثار و دستاورد‌های آن انجام شده، روایتگری کرده و به جهاد تبیین می‌پردازند.

رئیس اداره موزه فاطمی گفت: این طرح از ابتدای ایام معصومیه از ۲۸ مهر آغاز شده و تا کنون ۵۰ گروه پسرانه و ۲۰ گروه دخترانه از مدارس شهر مقدس قم که بیشتر گروه‌ها از مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم بوده اند در این طرح شرکت کرده و در مجموع حدود ۴ هزار دانش آموز قمی در قالب این طرح از موزه فاطمی بازدید کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین حدود ۱۰ گروه هم از دانشگاه ها، موسسات و مدارس خارج از قم در این مدت در قالب طرح «در مکتب بانوی تمدن ساز» از موزه فاطمی بازدید کرده اند.

مشکاتی افزود: در این طرح مسابقه نسیم کرامت به صورت حضوری برای بازدید کنندگان در موزه اجرا می‌شود و پویش و مسابقه کلیپ سازی از بازدید گروهی نیز برای مربیان، معلمان و مسئولان گروه‌های بازدید کننده از موزه فاطمی از ۲۲ آبان آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

گفتنی است طرح «در مکتب بانوی تمدن ساز» از ایام معصومیه امسال شروع شده و تا دهه کرامت سال بعد ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار