فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم با اشاره به شکست محاسباتی دشمنان در حوادث اخیر، گفت: آشوب و فتنه‌های اخیر با توجه به حضور تمام گروه‌های منافق، تجزیه‌طلب، تکفیری و رسانه‌های معاند و سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی و برخی سلبریتی‌ها، نخبگان سیاسی و افراد کم اطلاع یک جنگ احزاب ترکیبی واقعی بود.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ 26 November 2022

به گزارش تابناک قم، سردار محمدرضا موحد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم، افزود: دشمن نمی تواند ایران قوی را تحمل کند و آنها به درستی فهمیده‌اند که هدف نهایی انقلاب مقدمه سازی ظهور است و ظهور منجی عالم بشریت برابر با نابودی مستکبران خواهد بود.

وی با اشاره به حضور پررنگ ایران در پیشرفت های علمی و تاثیرگذار در تحولات بین‌المللی، گفت: فشار دشمن علیه ایران بخاطر ترس از قدرت روز افزون انقلاب است و جمهوری اسلامی امروز توان مقابله با دشمن در هرجای دنیا را دارد.

فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم بیان کرد: در قالب سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج باید پایگاه های بسیج با محوریت مساجد و حضور نوجوانان و جوانان در مسجد تقویت شود.

وی بیان کرد: تحقق بسیج ده ها میلیونی با اولویت بسیج ۸ میلیونی پای کار، عمل و تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، مردمی کردن دفاع و گفتمان سازی انقلاب و تقویت بعد سازمانی، چهار هدف اصلی سند راهبری اعتلای بسیج است.

موحد با تاکید بر اهمیت حفظ و توسعه پایگاه های بسیج با محوریت مسجد و امام جماعت، خاطرنشان کرد: علاوه بر این محله محوری نیز جزو اولویت‌های مهم سازمان بسیج برای بهبود زیست اجتماعی و تقویت اقتصادی محلات شهر است.

فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مورد اشاره قرار داد و گفت: بخشی از شرایط آرام و امنیت پایدار امروز استان قم مرهون برگزاری متعدد فرهنگی و یادواره شهداست.

موحد با اشاره به نام گذاری هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج خدمتگزار ملت است» بیان کرد: امام راحل بسیج را در سرزمین ایمان مردم غرس کرد که دفاع مقدس آن را به یک درخت تنومند تبدیل کرد.

فرمانده سپاه استان قم بیان داشت: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی اجتماعی و نظامی در دنیاست و هیچ نمونه مشابه ای ندارد، بسیج همیشه در مشکلات بعنوان حلقه آخر وارد عرصه شده و تومار حوادث را در هم پیچیده‌ است.
موحد با تاکید بر اینکه بسیج کلید طلایی انقلاب و برطرف کننده همه مشکلات است، یادآور شد: بسیج مظهر اقتدار ملی و تبدیل کننده تهدیدات به فرصت و نمایشگاه اقتدار ملی است.
وی بیان کرد: بسیج در عین مظلومیت، مقتدر، نافذ و اثرگذار است و تا زمانی که بسیج است نظام اسلامی توسط دشمنان تهدید نخواهد شد./

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار